Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tiskanim medijima još se najviše vjeruje

Autor: Majda Žujo
22. ožujak 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Ketchumovo istraživanje pokazalo je da četvrtina ispitanika smatra da su poslovni lideri uspješniji vođe od političara i vjerskih vođa, a polovica ispitanika smatra da kontakt ‘licem u lice’ omogućuje vjerodostojnost vođenja

Unatoč tome što su novi mediji sve popularniji, tradicionalni mediji još uvijek su učinkovitiji način komuniciranja od društvenih mreža kao što su Facebook i Twitter. Pokazalo je to istraživanje koju je provela svjetska agencija za odnose s javnošću Ketchum.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Vjerodostojnost
“Objašnjenje ovog rezultata možda leži u tome da su nastupi u tisku, na radiju ili televiziji, kao i osobni javni nastupi prirodniji, jer je osoba vidljivo prisutna u komunikaciji, a ljudi se žele osobno povezati sa svojim vođama”, objasnila razloge ovakvih rezultata Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog partnera za Hrvatsku, agencije Pleon Partner. Ketchum je istraživanje proveo na 3700 ispitanika iz 12 zemalja, a željeli su ispitati način na koji se komunikacija i vodstvo isprepliću, a krajnji rezultat njihove globalne studije pokazao je kako lideri diljem svijeta ne uspijevaju ispuniti očekivanja javnosti. Velika većina ispitanika (8%) izjavila je da je učinkovita komunikacija vrlo važna za vodstvo, a gotovo polovica njih smatra je najvažnijim faktorom uspješnog liderstva. Osim toga, kao važan faktor za izgradnju učinkovitog vodstva ispitanici su istaknuli sposobnost da se staloženo vlada krizom.

Unatoč tome što su novi mediji sve popularniji, tradicionalni mediji još uvijek su učinkovitiji način komuniciranja od društvenih mreža kao što su Facebook i Twitter. Pokazalo je to istraživanje koju je provela svjetska agencija za odnose s javnošću Ketchum.

Vjerodostojnost
“Objašnjenje ovog rezultata možda leži u tome da su nastupi u tisku, na radiju ili televiziji, kao i osobni javni nastupi prirodniji, jer je osoba vidljivo prisutna u komunikaciji, a ljudi se žele osobno povezati sa svojim vođama”, objasnila razloge ovakvih rezultata Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog partnera za Hrvatsku, agencije Pleon Partner. Ketchum je istraživanje proveo na 3700 ispitanika iz 12 zemalja, a željeli su ispitati način na koji se komunikacija i vodstvo isprepliću, a krajnji rezultat njihove globalne studije pokazao je kako lideri diljem svijeta ne uspijevaju ispuniti očekivanja javnosti. Velika većina ispitanika (8%) izjavila je da je učinkovita komunikacija vrlo važna za vodstvo, a gotovo polovica njih smatra je najvažnijim faktorom uspješnog liderstva. Osim toga, kao važan faktor za izgradnju učinkovitog vodstva ispitanici su istaknuli sposobnost da se staloženo vlada krizom.

Pojavljivanje u oglasima
Pri tome polovica ispitanika smatra da kontakt “licem u lice” omogućuje vjerodostojnost vođenja, a nakon njega uvjerljivi su i govori na televiziji (43%), na radiju (41%) i u tisku (38%). Pisanje blogova kao način komunikacije lidera s javnosti vjerodostojnim je ocijenilo 20 posto ispitanika, dok je komunikaciju na Facebooku vjerodostojnom smatra njih 16 posto. Osim toga ispitanicima je vjerodostojnije pojavljivanje lidera u oglasima (13%), nego što je to komunikacija na Twitteru (8 posto). “Mislim da se i na Hrvatsku može primijeniti zaključak Ketchumove studije kako se više vjeruje komunikaciji putem tradicionalnih medija. Mislim da Hrvati najvjerodostojnijom još uvijek doživljavaju televiziju. Drušvene mreže otvaraju puno mogućnosti za poigravanje s imidžem, pa se ljudi često igraju i ne shvaćajući koliko to može biti opasno po njihovu reputaciju, dok pojavljivanje u tradicionalnim medijima još uvijek shvaćaju ozbiljnije”, ističe Čulić FischerKetchumovo istraživanje pokazalo je i da četvrtina ispitanika smatra da su poslovni lideri uspješniji vođe od političara i vjerskih vođa, iako 63 posto od političara očekuje učinkovito vođenje u kriznim vremenima.

Mreža

O Ketchumu
Ketchum je jedna od najvećih komunikacijskih mreža u svijetu i vodeća mrežna agencija na europskom tržištu. Zapošljava preko 2.400 ljudi, ima vlastite urede u 70 zemalja svijeta i više od 100 partnerskih agencija, a u Hrvatskoj je to Pleon Partner.

Autor: Majda Žujo
22. ožujak 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close