Unatoč tome što su novi mediji sve popularniji, tradicionalni mediji još uvijek su učinkovitiji način komuniciranja od društvenih mreža kao što su Facebook i Twitter. Pokazalo je to istraživanje koju je provela svjetska agencija za odnose s javnošću Ketchum.
Vjerodostojnost
“Objašnjenje ovog rezultata možda leži u tome da su nastupi u tisku, na radiju ili televiziji, kao i osobni javni nastupi prirodniji, jer je osoba vidljivo prisutna u komunikaciji, a ljudi se žele osobno povezati sa svojim vođama”, objasnila razloge ovakvih rezultata Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog partnera za Hrvatsku, agencije Pleon Partner. Ketchum je istraživanje proveo na 3700 ispitanika iz 12 zemalja, a željeli su ispitati način na koji se komunikacija i vodstvo isprepliću, a krajnji rezultat njihove globalne studije pokazao je kako lideri diljem svijeta ne uspijevaju ispuniti očekivanja javnosti. Velika većina ispitanika (8%) izjavila je da je učinkovita komunikacija vrlo važna za vodstvo, a gotovo polovica njih smatra je najvažnijim faktorom uspješnog liderstva. Osim toga, kao važan faktor za izgradnju učinkovitog vodstva ispitanici su istaknuli sposobnost da se staloženo vlada krizom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu