Tragovi koje ostavljamo u online svijetu, prikupljeni iz našeg korisničkog ponašanja ne samo da su korisni tvrtkama koje će, ako ih pametno upotrijebe, povećati svoju vrijednost na tržištu već će i nas kao korisnike lišiti neželjenog sadržaja kakvom smo inače izloženi.
No, hoće li do podatak biti teže doći nakon negativnog publiciteta koji je globalna društvena mreža Facebook na sebe privukla nakon slučaja s Cambridge Analyticom i kakav će biti utjecaj GDPR-a na prikupljanje podataka razgovarali smo s Parom Osterlundom, odgovornim za proizvode, rješenja i usluge Bisnode grupacije iz područja marketinga te B2C te B2B digital targetiranja. Priliku za razgovor imali smo u Zagrebu zahvaljujući njegovu sudjelovanju na trećoj međunarodnoj Data Science Economy konferenciji u zagrebačkom HUB-u 365.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu