Počeši se s razlogom, poznata javnozdravstvena kampanja koju je Ožujsko pivo pokrenulo u partnerstvu s Kliničkim bolničkim centrom Zagreb uz podršku Ministarstva zdravlja ovog je ožujka dobila nastavak. Misija podizanja svijesti o muškom zdravlju s naglaskom na važnost redovitog samopregleda s ciljem ranog otkrivanja raka testisa ostao je isti i ove godine. Prošlogodišnja kampanja, osim što je izazvala velik interes javnosti, spasila je i 46 života.
"Ono što je relevantno za Žujine korisnike je da je ožujsko pokazalo da je društveno odgovorna kampanja koja je okrenuta prema muškarcima koji su njezini glavni konzumenti", kaže Almir Okanović, glavni kreativni direktor BBDO-a Zagreb. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, najveća učestalost ove bolesti je između 30. i 34. godine života. S obzirom na to da se rak testisa ne može prevenirati, redoviti pregledi nužni su za rano otkrivanje i uspješnije liječenje, a ako se otkrije u ranoj fazi izlječiv je u više od 95 posto slučajeva. Baš zato su aktivnosti kampanje bile usmjerene na sve muškarce, osobito na one između 18. i 35. godine. Kako kaže Okanović, priča je krenula kada im je Ožujsko prošle godine najavilo da žele društveno odgovornu kampanju usmjerenu ka njihovim ključnim konzumentima, naravno, muškarcima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu