Stiže Valentinovo, a oglašivači po običaju pokušavaju to iskoristiti, što obično rezultira stereotipnim i presentimentalnim reklamama.
Međutim, najnovija reklama za Schwarzkopf je ipak malo drugačija, zahvaljujući odmjerenoj naraciji i poprilično neočekivanom obratu na kraju. Portal Adweek je u svom današnjem tekstu čak reklamu proglasio najromantičnijom ove godine (premda tu tvrdnju navodi samo u naslovu). Inače, za video je zaslužna njemačka divizija marketinške agencije BBDO.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu