Korejci su naciljali Europu. Naravno, govorim o automobilskoj industriji u kojoj već podulji niz godina proizvođači s Dalekog istoka za planiranje svojih bilanci itekako računaju na izdašne prihode od prodaje na Starom kontinentu.
Kia je primjer koji to možda i najbolje ocrtava, jer je tijekom tih godina na europskom tržištu uspjela otići prilično daleko u nakani da ju shvate ozbiljno. I kupci i konkurenti. Tko ne vjeruje, neka prouči podatke o prodaji i tržišnim udjelima koji za ovu marku na našem kontinentu kontinuirano donose trend s predznakom plusa. A upravo je model Ceed više od desetljeća ključna perjanica takva Kijina napretka. Tako tvrdi i sam izvršni direktor kompanije Michael Cole, najavljujući treću generaciju Ceeda neposredno prije nego li je lani u ovo doba taj automobil debitirao pod svjetlima Ženevskog auto showa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu