Još samo nekoliko tjedana dijeli Rovinj od održavanja turističko sportskog spektakla, druge utrke Red Bull Air Race Svjetskog prvenstva 2014. koja će ne samo napuniti hotele i prije Uskrsa, ali i odraditi jedinstvenu turističku promociju Hrvatske kao destinacije koja može ponuditi nešto više od sunca i mora.
Promocija ne samo na lokaciji, nego i među tisućama poklonika najbržeg zračnog sporta diljem svijeta koji će spektakl pratiti kroz različite medije, bit će iznimnna jer se radi o prvoj utrci na Mediteranu nakon Barcelone 2009. godine, odnosno nakon tri godine pauze tijekom koje su organizatori radili na jačanju sigurnosti i poboljšanju organizacije cijelog natjecanja.Također, ovo natjecanje Hrvatsku bi trebalo staviti na neku sasvim novu kartu, kako je prilikom predstavljanja projekta istaknuo ministar turizma Darko Lorencin. "Ovim velikim spektaklom u Rovinju započinje još jedna turistička sezona. Jedan od ključnih elemenata Strategije razvoja turizma je upravo jačanje pred i posezone, odnosno poticanje turističkih proizvoda koji privlače goste u Hrvatsku i izvan glavnog dijela ljetne sezone. Red Bull Air Race u Rovinju sjajan je primjer takvog proizvoda, stoga će Ministarstvo turizma nastaviti snažno podržavati slične inicijative i projekte, jer događaji globalnih dimenzija u velikoj mjeri pridonose jačanju brenda Hrvatske kao destinacije s kvalitetnim turizmom", rekao je Lorencin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu