Na predavanju "Brendiranje i brend strategija za mala i srednja poduzeća" u sklopu Small & Medium Business Foruma, Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije RedPoint, te Nikola Žinić, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić, uputili su prisutne u važnosti dobrog marketinga. Stojčević je na početku razgraničio brend i proizvod, pojasnivši kako je proizvod lako zastarijeva i prolazan je, dok brend može biti vječan.
Snažan i dobar brend stvara lojalnost kod potrošača, ali se i tu može javiti problem. 'Što ako potrošače ili korisnike u našoj kategoriji ne zanima naša posebnost ili osobnost, već gledaju cijenu proizvoda?', postavilo se pitanje na koje je RedPoint imao spreman odgovor. "Treba mijenjati percepciju proizvoda ili usluge, no ne i njihovu kvalitetu. Vi zapravo prodajete osjećaj uz proizvod, a ne proizvod sam", kaže Stojčević. Pojasnio je da se srž brenda sastoji od tri faktora. Prvi je zakon tržišta koji poduzetnici mogu i ne moraju poštivati, drugi faktor je potrošač kojeg treba upoznati i treći je izolacija tržišne prednosti određenog proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu