Poslovni.hr

Proizvod lako zastarijeva i prolazan je, dok brend može biti vječan
Podijelite:
Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije RedPoint/Marko Prpić/PIXSELL
Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije RedPoint/Marko Prpić/PIXSELL
Nikola Žinić, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić/Marko Prpić/PIXSELL
Nikola Žinić, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić/Marko Prpić/PIXSELL
Thumbs 0
Thumbs 1
Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije RedPoint/Marko Prpić/PIXSELL
SLIKA: 1 od 2
Nikola Žinić, kreativni direktor i suosnivač agencije Bruketa&Žinić/Marko Prpić/PIXSELL
SLIKA: 1 od 2

New Report

Close