Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara zabavni su i simpatični plišanci u obliku poznatih, ali djeci često ne baš dragih plodova, kojima je Konzum proteklih tjedana predstavio novi program vjernosti i u koji se moguće uključiti u svim Konzumovim prodavaonicama između 23. kolovoza i 28. listopada ove godine.
Povod kampanji koja već tjednima razveseljava sve uzraste proizlazi iz rezultata nacionalnog istraživanja o prehrambenim navikama odrasle populacije pod nazivom 'Što jedemo?', a koje je nedavno provela Hrvatska agencija za hranu. Jedan od zaključaka je da se u Hrvatskoj jede premalo voća i povrća. Primjerice, žene dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, a muškarci manje od 70 grama. Usporedbe radi, Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje konzumaciju oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka. Zagreb i okolica prednjače u konzumaciji voća koje se pak najmanje jede na području Like i Banovine. Dalmacija je najbolja u konzumaciji povrća, dok su primjerice Istra, Primorje i Gorski kotar na začelju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu