Poznati vinski festival dobio novo ruho

Autor: Marta Duić , 20. travanj 2021. u 09:52
Foto: Rene Karaman

Umjesto poslovnog sajma vina Vinart organizira privremenu vinsku outlet trgovinu s najboljim vinima Hrvatske

Jedno od najvažnijih poslovnih vinskih događaja, sajam Vinart Grand Tasting čije je ovogodišnje izdanje bilo planirano za travanj održava se unatoč koroni, ali uz značajne izmjene.

Naime, zbog razvoja pandemije i važećih mjera, organizatori su umjesto ovogodišnjeg poslovnog sajma odlučili napraviti vinski outlet, odnosno trgovinu sa ponajboljim hrvatskim vinima i tako pomoći vinarima pogođenim prošlogodišnjom lošom turističkom sezonom i ovom predsezonom.

Vinski outlet bit će postavljen na prostranom platou sa sjeverne strane Muzeja Suvremene Umjetnosti u četvrtak i petak 3. i 4.6.2021., a radno vrijeme će biti od 12 do 19 h.

˝Na ovaj potez odlučili smo se zbog zaštite zdravlja svih nas. U 2020. godini, uz pridržavanje i poštivanje svih epidemioloških preporuka, održali smo dva uspješna, dobro posjećena vinska festivala na otvorenom, stoga smo uvjereni da ove godine možemo napraviti trgovinu na otvorenom koja će biti sigurno okruženje za naše vinare, partnere i kupce˝ poručuju organizatori iz tvrtke Vinart.

Foto: Rene Karaman

Planirani program radionica koje su trebale prethoditi sajmu se odgađa, a novi termini su, 28.5. i 29.5. te 1.6. i 2.6., a održat će se uz poštivanje epidemioloških preporuka u hotelu Dubrovnik u centru grada.

Inače, Vinart Grand Tasting godinama je bio drugačiji koncept vinskog festivala, publici ga je ponudio Saša Špiranec, a cilj kojim se vodio je bio napraviti poslovni sajam prilagođen dvjema stranama – vinarima i poslovnim posjetiteljima odnosno kupcima, ugostiteljima i trgovcima.

Za poslovne posjetitelje napravljena je predselekcija vinarija po kvaliteti u različitim cjenovnim rangovima kako bi lakše izabrali vina za svoju ponudu, ulaz na festival bio svim je besplatan, a na raspolaganju im je svake godine i 20 radionica, gdje mogu pobliže, uz stručno vodstvo, upoznati primjerice asortiman vina jedne vinarije, različite stilove i potencijal sorte, ili vertikalu vina određene vinarije koja je najbolji pokazatelj kontinuiranosti kvalitete.

S druge strane, vinarima je omogućeno predstavljanje u ambijentu galerije Lauba, uz limitirani broj izlagača kako se ne bi stvorila gužva, i uniformni izgled izlagačkih stolova kako bi svi dobili jednaku pažnju posjetitelja. Također, termin festivala je izabran u vrijeme kada su mlada vina gotova i spremna za predstavljanje, te vrijeme kada su restorateri na obali zatvoreni i u procesu sastavljanja novih vinskih karata i pripreme za sezonu.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close