Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Poslovni.hr novim izgledom potvrđuje vodeću poziciju

Autor: Majda Žujo
01. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Novi Poslovni.hr

Redizajnirani najčitaniji poslovni portal u Hrvatskoj, web Poslovnog dnevnika, već je oduševio čitatelje najmodernijim rješenjima.

Portal Poslovnog dnevnika, Poslovni.hr, konačno je dobio i svoje novo ruho. Nakon godinu dana rada redizajnirani portal lansiran je u nedjelju, a rezultat je brži, pregledniji, sadržajniji i moderniji web-portal koji je već oduševio čitatelje. "Izradi portala Poslovni.hr pristupili smo temeljito. Nakon detaljnog 'feedbacka' korisnika kroz ankete i radionice unutar kuće osvijestili smo prednosti i mane starog portala te, još važnije, funkcionalnosti i usmjerenje u kojem želimo ići s novim. Proces je trajao nešto manje od godine dana", priča nam voditelj razvoja projekta Ivan Jozić, a uz njega najzaslužniji za novi web su Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje, Dejan Orešković, menadžer za poslovni razvoj, Stjepan Zlodi, sistem-arhitekt, Branka Suvajac, urednica web-redakcije te glavni urednik Poslovnog dnevnika Darko Markušić. Kako nam je rekao Jozić, najveća mana starog portala bila je prezentacija sadržaja, navigacija kroz sadržaj i neintuitivna arhiva. "Ukratko, slab 'user experience'. Imali smo nesvakidašnju situaciju: jako dobar sadržaj prezentiran na slab način", komentira Jozić. A na novom portalu novost je sve.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nova tehnologija

Portal Poslovnog dnevnika, Poslovni.hr, konačno je dobio i svoje novo ruho. Nakon godinu dana rada redizajnirani portal lansiran je u nedjelju, a rezultat je brži, pregledniji, sadržajniji i moderniji web-portal koji je već oduševio čitatelje. "Izradi portala Poslovni.hr pristupili smo temeljito. Nakon detaljnog 'feedbacka' korisnika kroz ankete i radionice unutar kuće osvijestili smo prednosti i mane starog portala te, još važnije, funkcionalnosti i usmjerenje u kojem želimo ići s novim. Proces je trajao nešto manje od godine dana", priča nam voditelj razvoja projekta Ivan Jozić, a uz njega najzaslužniji za novi web su Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje, Dejan Orešković, menadžer za poslovni razvoj, Stjepan Zlodi, sistem-arhitekt, Branka Suvajac, urednica web-redakcije te glavni urednik Poslovnog dnevnika Darko Markušić. Kako nam je rekao Jozić, najveća mana starog portala bila je prezentacija sadržaja, navigacija kroz sadržaj i neintuitivna arhiva. "Ukratko, slab 'user experience'. Imali smo nesvakidašnju situaciju: jako dobar sadržaj prezentiran na slab način", komentira Jozić. A na novom portalu novost je sve.

Nova tehnologija

"Programeri Styrije su razvili novi CMS, Kiosk studio je tvrtka koja je radila na dizajnu. Ali kažu da slike govore puno više od riječi pa je možda bolje da otvorite novi portal i uvjerite se sami", preporučio je Jozić. Portal Poslovni.hr rađen je na HTML5 tehnologiji, što je novitet na hrvatskom tržištu, a podržava niz funkcionalnosti poput pregledavanja animiranih elemenata bez korištenja flasha. Ipak, najveće "oružje" novog weba postaju ispravljene slabosti starog portala. "Jako smo se trudili oko prezentacije sadržaja jer smatramo da print i web-redakcija Poslovnog dnevnika imaju najbolje poslovne tekstove u Hrvatskoj. Bilo je važno kvalitetno prezentirati takav sadržaj. Pretraživanje članaka u 'histroyu' napravili smo na inovativan i atraktivan način – Poslovni Vremeplov", ističe Jozić. Riječ je o pretraživaču koji na inovativan način omogućava brže i praktičnije traženje vijesti prema vremenu objave. Svi tekstovi objavljeni u jednom danu (datumu) složeni su jedan ispod drugog prema vremenu objave. Posjetitelji će tako odabirom željenog datuma i godine jednostavno moći pronaći ono što ih zanima. Osim toga Jozić je najavio i interaktivne grafove koji će, kada budu potpuno spremni, biti zapravo "mikro-site" za sebe; vizualni i tekstualni prikaz financijskog tržišta u Hrvatskoj i regiji.

Mobilna verzija portala

Budući da je stranica izrađena u HTML5 tehnologiji, u idućih nekoliko tjedana možemo očekivati i mobilnu verziju portala, a sve više pažnje posvetit će se i videosadržaju. "Mobilna verzija je u završnoj fazi. Spremna je i prolazi testiranja sadržaja i foruma koji želimo prezentirati i preko mobilnih uređaja. Datum je teško prognozirati, ali odgovor je – vrlo skoro", dodaje Jozić. Osim izgleda Poslovni.hr je promijenio i način rada, ističe Branka Suvajac, urednica weba. "Oduvijek smo znali da imamo jaku web-zajednicu i s vremenom smo je naučili slušati. Rezultat toga su nove priče, brži odgovor na ono što poslovnu zajednicu zanima. Osim što sve napore ulažemo u to da budemo jedno mjesto na kojem ćete naći sve relevantne, ali i vjerodostojne poslovne informacije, i to prvi, odgovorili smo i na apele zajednice da u danas nažalost neizbježnim bombardiranjima lošim vijestima o gospodarskoj situaciji pozovemo na primirje i s nekoliko dobrih", poručuje Suvajac. Da nije sve tako sivo dokazuju i rubrike "Ja, poduzetnik" i "Moja ideja", u kojima Poslovni.hr donosi poučne i poticajne priče o dugogodišnjim, ali i mladim poduzetnicima. "Tjedno objavljujemo i po nekoliko intervjua, a naši gosti kolumnisti pomažu nam razbistriti današnju ekonomiju. Uvodimo i rubrike u kojima ćemo studente (koji čine velik dio naših čitatelja) i nezaposlene redovito obavještavati o poslovnim prilikama koje se nude. Stručnim savjetima pomoći ćemo čitateljima da lakše shvate što im donose brojne izmjene zakona koje se tiču njih i, još važnije, njihove imovine", zaključuje Suvajac.

Rekordna čitanost

Dvoznamenkasti rast
Poslovni.hr je u kolovozu dosegao rekordnu čitanost, više od 155.000 čitatelja. To je nakon rasta od 18 posto u srpnju bio rast za još 8,91 posto, odnosno za 14.878 čitatelja više, koji su u kolovozu čitali Poslovni.hr. Portal Poslovnog dnevnika time je još jedanput potvrdio uvjerljivo vodeću poziciju lidera u segmentu hrvatskih poslovnih web-stranica. Dovoljno je reći kako prvi konkurent Poslovnog dnevnika ima upola manje posjetitelja. 

Autor: Majda Žujo
01. listopad 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close