Tijekom Olimpijskih igara (OI) u Parizu, svečano zatvorenih u nedjelju, 11. kolovoza, Warner Bros. Discovery zabilježio je povijesnu gledanost i angažman na svim svojim platformama, od besplatne televizije, plaćenih TV kanala, streaminga pa do weba i društvenih mreža. Zahvaljujući nedavnom lansiranju Max streaming platforme na 25 europskih tržišta, ovogodišnje Igre bile su prve prave “streaming Olimpijske igre” za Warner Bros. Discovery kada je riječ o Europi.
Naime, više od 215 milijuna gledatelja pratilo je sadržaj na platformama Warner Bros. Discoveryja, 23 posto više u odnosu na Olimpijske igre u Tokiju 2020. Broj jedinstvenih streaming gledatelja bio je četiri puta veći, a ukupno je “streamano” više od sedam milijardi minuta, šest puta više nego za Igara u Tokiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu