Cilj brendinga postizanje je razlikovanja određenog proizvoda na tržištu od ostalih, a mnogi stručnjaci smatraju da je brending danas i osnovna funkcija marketinga. Ljudi često percipiraju brend kao logotip tvrtke ili proizvoda i njegovu vizualnu komunikaciju, a razvoj brenda percipiraju kao plasiranje te vizualne komunikacije kupcima kroz razne medijske platforme.
No, kako pojašnjava Dalibor König, direktor i suvlasnik itd studija, takav stav nije toliko kriv koliko je nepotpun. "Pri stvaranju i razvoju brenda najvažnije je kvalitetno i precizno definirati ciljanu skupinu kojoj se obraćamo, te koja je to neopipljiva ili opipljiva vrijednost koja vašu tvrtku ili proizvod ističe u odnosu na konkurenciju. Kada se to definira brend se razvija u skladu sa time na svim razinama, kroz komunikaciju boje, fonta, ikone u logotipu ili proizvodu, pa sve do načina odijevanja prodajnih predstavnika ili prodavača u trgovinama. Svaki detalj je važan i svaki detalj pomaže u kvalitetnom razvoju branda", kaže König.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu