Poslovni.hr

Ključ dobrog brendiranja poznavanje je želja potrošača
Podijelite:
Cilj kvalitetnog brendinga je stvoriti prepoznatljivost, lojalnost te emocionalnu povezanost kod kup
Cilj kvalitetnog brendinga je stvoriti prepoznatljivost, lojalnost te emocionalnu povezanost kod kupaca
Cilj kvalitetnog brendinga je stvoriti prepoznatljivost, lojalnost te emocionalnu povezanost kod kup
Dalibor König, direktor i suvlasnik itd studija
Dalibor König, direktor i suvlasnik itd studija
Anja Bauer Minkara, Senior Brand Consultant u agenciji Bruketa&Žinić
Anja Bauer Minkara, Senior Brand Consultant u agenciji Bruketa&Žinić
Thumbs 0
Thumbs 1
Thumbs 2
Cilj kvalitetnog brendinga je stvoriti prepoznatljivost, lojalnost te emocionalnu povezanost kod kupaca
SLIKA: 1 od 3
Dalibor König, direktor i suvlasnik itd studija
SLIKA: 1 od 3
Anja Bauer Minkara, Senior Brand Consultant u agenciji Bruketa&Žinić
SLIKA: 1 od 3

New Report

Close