Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ima samo jedna stvar gora od toga da se o Vama priča – a to je da se o Vama uopće NE priča!

Autor: Poslovni.hr
30. listopad 2015. u 13:23
Podijeli članak —
Fotolia / guerilla marketing

Gerilski marketing koriste mnoge tvrtke neovisno o svojoj veličini, broju zaposlenih ili veličini marketinškog budžeta.

Gerila marketing je pojam koji se kod nas jako često veže uz marketinške napore, iako na domaćem tlu imamo tek nekoliko primjera prave ‘gerile’. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Ima samo jedna stvar gora od toga da se o Vama priča. A to je da se o Vama uopće NE priča." Oscar Wilde

Gerila marketing je pojam koji se kod nas jako često veže uz marketinške napore, iako na domaćem tlu imamo tek nekoliko primjera prave ‘gerile’. 

"Ima samo jedna stvar gora od toga da se o Vama priča. A to je da se o Vama uopće NE priča." Oscar Wilde

Jay Conrad Levinson prvi je uveo termin guerilla marketinga još 1984. godine kako bi objasnio nekonvencionalne metode oglašavanja kojima se uz minimalne budžete nastoje postići maksimalni učinci. U to vrijeme takve su strategije bile osmišljene za male i nepoznate marke koje su tek počinjale proboj na tržište i nisu si mogle priuštiti vrtoglave budžete za lansiranje. Cilj je takvih kampanja iznenaditi, šokirati, generirati buku i potaknuti ciljne skupine da prenose svoje doživljaje viđenoga. 

Danas, gerilski marketing koriste mnoge tvrtke neovisno o svojoj veličini, broju zaposlenih ili veličini marketinškog budžeta.

Jedan od najboljih primjera guerile kod malih poduzetnika opisao je gospodin J.C. Levinson u svojoj knjizi Guerilla marketing. Naime, vlasnik male knjižare imao je nesreću da su mu se sa lijeve i desne strane otvorile velike konkurentske knjižare koje se istaknule ogromne plakate – jedna 50% sniženje, a druga 60% sniženje. Umjesto da zatvori knjižaru i otvori npr. kafić, on je naručio najveći natpis koji je postavio iznad svoje knjižare, a na kojem je jednostavno pisalo GLAVNI ULAZ.

Kristijan Matijašević iz Hrvatskog Telekoma održava seminar Guerilla marketing – kreativnost i učinkovitost na jednom mjestu! 13. studenoga u Zagrebu u Poslovnom centru znanja.

Više informacija o seminaru i prijavi saznajte ovdje.

Autor: Poslovni.hr
30. listopad 2015. u 13:23
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close