Guerilla marketing – kreativnost i učinkovitost na jednom mjestu!

Autor: Poslovni.hr , 07. listopad 2015. u 09:07
Fotolia

Zbog čega tvrtke sve više i više koriste gerilski marketing?

Guerilla marketing  jedna je od novijih formi komuniciranja sa svojom ciljanom publikom. Na samom početku, gerilski marketing koristile su uglavnom tvrtke koje nisu imali veći budžet za marketinšku komunikaciju putem masovnih medija, ali su shvaćali važnost marketinške komunikacije. Danas, gerilski marketing koriste mnoge tvrtke neovisno o svojoj veličini, broju zaposlenih ili veličini marketinškog budžeta.

Predavač: Kristijan Matijašević, Hrvatski Telekom

Zbog čega tvrtke sve više i više koriste gerilski marketing? 
U čemu je njegova posebnost?
Što nam gerilski marketing omogućuje, a što ne možemo postići uobičajenim medijskim kanalima?
Je li gerilski marketing prikladan za sve vrste proizvoda i usluga?
Ovim seminarom dajemo konkretan teoretski i praktični uvid u potencijal gerilskog marketinga.

Koji su ciljevi seminara:

  • Upoznati se s konceptom i oglašivačkom formom gerilskog marketinga
  • Prednosti i mane gerilskog marketinga u odnosu na tradicionalne/masovne medije
  • Kada , kako i za koje proizvode koristiti gerilski marketing
  • Zašto nam je potreban gerilski marketing
  • Primjeri vanjskog i unutarnjeg gerilskog oglašavanja
  • Stilovi komunikacije
  • Kako osloboditi vlastiti kreativni potencijal u svrhu stvaranja kreativnog gerilskog marketinga.

Kome je seminar namijenjen?

  • Marketinškim, prodajnim i PR početnicima i stručnjacima (koji žele više znanja i specifičnom načinu komunikacije)
  • Tvrtkama svih veličina (bez obzira na veličinu budžeta, broju zaposlenika ili industriju kojom se bave)
  • Malim poduzetnicima (koji žele s relativno malim investicijama doći do dobrih prodajnih rezultata)
  • Neprofitnim organizacijama (koje žele ukazati na određeni problem u javnosti  na interesantan i relativno jeftin način)

O predavaču

Nakon završene srednje škole u SAD-u, upisuje Ekonomski fakultet u Zagrebu gdje je i diplomirao, a nekoliko godina kasnije i magistrirao na znanstvenom poslijediplomskom studiju iz područja marketinga. Radno iskustvo stjecao je u međunarodnim marketinškim agencijama McCann Erickson i BBDO. Surađivao je s najvećim domaćim i međunarodnim klijentima u zemlji i inozemstvu: Vipnet, The Coca-Cola Company, Nestle, Boots Healthcare, Lufthansa, Petrol, Splitska banka, i dr. Četiri godine radio je na rukovodećoj poziciji kao Group Account Director za tvrtke The Coca-Cola Company i Vipnet. Nakon osmogodišnje zavidne karijere u marketinškim agencijama, prelazi u grupu Importanne gdje je odgovoran za marketing svih tvrtki unutar grupe. Radio je kao voditelj integriranih medijskih riješenja u tvrtki 24 sata dok je trenutno rukovoditelj marketinških komunikacija u Hrvatskom telekomu. Djeluje kao gost predavač na Ekonomskom fakultetu Zagreb (diplomski i poslijediplomski studij), London School of Public Relations,  Arhitektonskom fakultetu- studiju dizajna, Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te MBA studiju u Osijeku. Obzirom na kontinuirani interes i za teorijom marketinga, pred upisom je doktorskog studija. Sudionik je domaćih i inozemnih konferencija i seminara. Aktivno govori engleski jezik, a služi se također i francuskim i njemačkim jezikom.

Detalje o seminaru preuzmite ovdje, a prijavnicu preuzmite ovdje.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 1000,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr ili da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 10. studenoga 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 11. studenoga 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Doznajte više: Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832,
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Komentirajte prvi

New Report

Close