Samoborska tvrtka Fortuna food i brend “Frelimo čvarci” godinama se razvijala, podizala kvalitetu i osvajala inozemne i domaće nagrade za kvalitetu proizvoda.
Miroslav Mataušić, osnivač tvrtke posvetio se kvaliteti ovih delicija, pripremljenih po obiteljskoj recepturi, no izlaskom na inozemna tržišta i suradnjom s trgovačkim lancima u Hrvatskoj spoznao je da njihova robna marka i ambalaža ne prate kvalitetu proizvoda pa su potražili stručnu pomoć kreativaca iz Studija Conex iz Samobora.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu