Chefovi i food influenceri u slavu delikatesnog namaza

Autor: Marta Duić , 20. svibanj 2020. u 15:17
Foto: Press

Koprivnička tvrtka Sana delikatese Svjetski dan hummusa ove godine obilježila online.

Svjetski dan hummusa, tog orijentalnog namaza od pirea slanutka, obilježava se od 2012. u više od 40 zemalja svijeta, a koprivnička tvrtka Sana delikatese, domaći proizvođač, održala ga je i ove godine unatoč svim preprekama, u virtualnom svijetu.

“U situaciji kao što je ova izazvana pandemijom prvenstveno je teško početi razmišljati izvan okvira i probuditi kreativnost. Naime, ovakve situacije straha i neizvjesnosti ljude blokiraju i ne motiviraju na stvaranje nečeg novog. S druge strane svi smo željni nečeg dobrog, pozitivnih vijesti i događaja, uživanja i druženja pa smo djelić toga htjeli ljudima i omogućiti. Budući da nikakvo okupljanje uživo na radionicama ili eventima nije dolazilo u obzir dali smo si za cilj prenijeti te iste emocije – uživanje u hrani, zabava, pozitiva, druženje makar i virtualno sa zajednicom ljubitelja hummusa – te donijeti taj događaj u naše domove.

Tako je ove godine Svjetski dan hummusa obilježen kroz društvene mreže i uživanje u tom namazu kod kuće. Rastući trend korištenja društvenih mreža, popularnosti kuhanja i praćenja influencera itekako je olakšao organizaciju događaja”, objašnjava Silvija Repić, direktorica Sana delikatesa. Kako kaže, okrenuli su se traženju rješenja pa su i ideje dolazile jedna za drugom. Na projektu je radilo dvoje ljudi u Hrvatskoj uz podršku dvoje u Sloveniji.

“Znamo da u Hrvatskoj postoje brojni ljubitelji hummusa, kako kuhara profesionalaca, tako i svih nas ostalih. Htjeli smo ih uključiti i pozvati na zabavu, kreativnost i uživanje u hrani. Na kraju smo osim u Hrvatskoj, i to peti put, prvi put održali obilježavanje Svjetskog dana hummusa i u Sloveniji.

Repić

Svjetski dan je obilježen na društvenim mrežama, na kojima smo uspjeli prenijeti emocije druženja.

Mi u malim tvrtkama često moramo biti vrlo kreativni i fleksibilni da bismo ostvarili svoje ideje uz minimalni budžet. Nažalost zbog otežane dostave i činjenice da je hummus svjež te ga je nužno transportirati hladnog, ipak nismo uspjeli uključiti baš sve naše kreativne partnere, influencere te profesionalne kuhare”, ističe Repić.

Ove godine su uz svoje standardne partnere poput Šefova kuhinja mediteranskih i europskih regija (ŠKMERA), Gastro Klub Pula, ENZITA, poduzetnice članice Women in Adria, Riječke mame, uključili i blogere i influencere koji su orijentirani na kulinarstvo ili uživanje u hrani. Uz gastronomski i kreativan dio, hummus su donirali odabranim bolnicama te udrugama kojima je bilo potrebno.

“Ove je godine odaziv za sudjelovanje bio više nego odličan, kako kod influencera, tako i kod kuhara. Bilo je tu fotografija uživanja u hummusu na klasičan jednostavan način, a iznenadili su nas i s raznim tjesteninama, salatama, neki su se okušali u izradi vlastitog hummusa uz Sana tahini sezamovu pastu, a posebno je zablistao Black hummus koji je pripremila @okruglica79 (Alica Bjeli) uz Sana Black Tahini sezamovu pastu. Kuhari ŠKMERA-e su bili vrlo kreativni uz roladu od hummusa i mariniranog krastavca, hummus uz uštipke s tahini pastom i slično”, kaže Repić.

Napominje kako hummus postaje sve popularniji svijetu i Hrvatskoj. U počecima njenog poslovanja prije šest godina gotovo nitko nije znao što je to hummus, a danas je redovit u hladnjacima brojnih ljubitelja ukusne i zdrave hrane, ali i u restoranima. Sana hummus se može pronaći u većini trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, a prisutni su i u Sloveniji. Prošle godine krenuli su i na tržište Austrije.

“Sana je predstavila razne okuse hummusa za svačiji ukus: od blagog kao classic, s cijelim zrnima slanutka ili bučinim sjemenkama, pa do pikantnih varijanti s čilijem ili zelenom paprikom.

Potrošnja hummusa vidljivo raste, no s godinama su se pojavili i drugi proizvođači i robne marke što je ovu malu nišu učinilo dosta raznolikom u izboru. Situacija s pandemijom nas je usporila, ali i financijski unazadila, no nadamo se i daljnjem širenju na nova tržišta”, poručuje Repić.

Komentirajte prvi

New Report

Close