Dave Chaffey direktor je i suosnivač portala Smart Insights, koji savjetima pomaže u izradi strategija i analitičkih rješenja za online poslovanje tvrtki. Chaffey je o digitalnim marketinškim strategijama savjetovao brojne tvrtke poput 3M, Barclay Carda, HSBC-a, Mercedes-Benza i Nokije, a na ovogodišnjem festivalu IdejaX savjetovat će i domaće marketinške stručnjake. Chaffey će im pokazati kako razviti strategiju društvenih medija koja ujedinjuje i druge kanale digitalnih medija te ostale internetske kanale, a dio svojeg znanja podijelio je i s čitateljima Poslovnog dnevnika.
Koji je prvi korak u stvaranju strategije na društvenim medijima?
Prvi i najteži korak za mnoge je shvatiti da im treba strategija. Na društvenim mrežama lako je početi s aktivnostima, no bez konzistentne, integrirane komunikacije na društvenim medijima ne možete znati hoće li one pomoći vašem poslu i komunicirate li na ispravan način. Objasnit ću sedam koraka u razvoju strategije, a ključni dijelovi tog razvoja su slušanje i razvoj marketinga sadržaja te komunikacijske strategije koja je dio mnogo većeg plana digitalnog marketinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu