Direktor McDonald’sa Hrvatska Pavel Pavliček upravlja tvrtkom koja nosi jedan od najvrednijih svjetskih brendova, veliko žuto M na crvenoj podlozi poznato je i bogatom biznismenu u New Yorku kao i skromnom uličnom prodavaču u New Delhiju. Tako su i u Zagrebu, Splitu, Slavonskom Brodu, Zadru, restorani ovoga lanca česta adresa građana koji žele brzo spravljen obrok, znajući da je vjerojatno istog okusa i isto ukusan (o čemu se ipak ne raspravlja) u našoj zemlji kao i u inozemstvu.
Potvrđuju to i brojke, koje su lani bile rekordne za McDonald’s pa čelni čovjek Globalne hrane, franšizera McDonald’sa u Hrvatskoj, vjeruje da su potrošači u 30 restorana dobro izabrali konzumirajući njihove proizvode. Ove godine izazov mu je podići razinu usluge, zbog čega se primjenjuje novi koncept serviranja, koji će biti uveden u gotovo svim restoranima. O tome, te mogućnosti proširenja suradnje s domaćim dobavljačima, zadovoljstvu zaposlenika, konkurenciji pekara i pečenjarnica, Pavliček govori za Poslovni dnevnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu