Izgleda da su se u Hrvatskoj konačno krenuli odvijati neki procesi u smjeru razvoja turizma s dodanom vrijednošću, barem kad je u pitanju hotelski sektor koji bi u nekom srednjem roku trebao povećati broj svjetskih brendova, kao i konkurentnost turizma i cijele destinacije.
Očekivano, proces će omogućiti ulazak nekih novih vlasnika hotelskih kompanija na tržište koje godinama funkcionira prema načelu “jedan vlasnik, jedna destinacija”, bez jake konkurencije i potrebe za brendiranjem, u destinacijama koje na Jadranu žive svega nekoliko mjeseci u ljetnoj sezoni, te Zagreb čije hotele u normalnim godinama najviše pune poslovnjaci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu