Osim kvalitete i tehnologije, sve važniju ulogu u diferenciranju kompanija od konkurencije u očima kupaca čine ekološki, društveni i upravljački aspekti poslovanja, sve ono što ulazi u domenu ESG strategija (Environmental, social and governance/Okoliš, društvo i upravljanje).
S obzirom na to da kompanije počinju detaljnije izvještavati o ESG politikama, utjecaj tih aktivnosti postaje sve više mjerljiv, te rezultiraju smanjenjem troškova s jedne strane i otvaranjem novih tržišnih prilika s druge strane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu