Dugogodišnja direktorica marketinga i članica Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare Anita Boltužić Kučić imenovana je direktoricom svih Molson Coorsovih brendova na europskim tržištima, u osam europskih zemalja u kojima kompanija posluje, priopćeno je iz Zagrebačke pivovare. Na toj poziciji Anita Boltužić Kučić bit će odgovorna za cjelokupan portfelj Molson Coorsovih brendova, uključujući Staropramen, Carling International, AB-InBevove licencne i distribucijske brendove te sve lokalne core lager brendove, a odgovarat će glavnom komercijalnom direktoru Molson Coorsa za Europu.
"Uspješna karijera Anite Boltužić Kučić strelovito se razvijala te je do najnovijeg imenovanja obnašala više dužnosti u sektoru marketinga i Nadzornom odboru Zagrebačke pivovare, čiji će i dalje biti član. Timu Zagrebačke pivovare priključila se 2002. godine kao Junior Brand Manager, a već iduće godine promovirana je na poziciju Brand Managera za Ožujsko pivo. Godine 2005. preuzima funkciju Brand Managera za Beck’s, a 2006. postaje Marketing Manager za domaće brendove. Direktoricom marketinga Zagrebačke pivovare imenovana je 2008., a članicom Nadzornog odbora u srpnju 2013. godine", stoji u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu