Dragan Ćulibrk imenovan je članom Uprave i direktorom financija tvrtke Nestlé Adriatic za regiju, te tako postao prvi lokalni stručnjak postavljen na najvišu razinu Nestléova menadžmenta. Ćulibrk je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, karijeru je započeo kao broker, a 1997. prelazi u kompaniju Procter & Gamble. Do 2005. radio je na različitim pozicijama unutar P&G-a, uključujući poslove voditelja Riznice tržišta Mađarske, Hrvatske i Slovenije, voditelja financijskog poslovanja za Hrvatsku i Sloveniju, voditelja financijskog kontrolinga asortimana hrane i pića za tržišta Njemačke, Austrije i Švicarske, višeg voditelja financijskog kontrolinga tržišta Južne Afrike i višeg voditelja Riznice zaduženog za planiranje i upravljanje novčanih sredstava za tržišta jugoistočne Europe, Bliskog istoka i Afrike.Prije dvije godine pridružuje se kompaniji Nestlé Adriatic gdje je voditelj poslovnog razvoja i strateških projekata za cijelu Adriatic regiju koja uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, BiH, Makedonije i Crne Gore. Na tržištu Srbije uspješno je razvio i proveo prelazak na direktnu prodaju i distribuciju.
(PD)
Dragan Ćulibrk imenovan je članom Uprave i direktorom financija tvrtke Nestlé Adriatic za regiju, te tako postao prvi lokalni stručnjak postavljen na najvišu razinu Nestléova menadžmenta. Ćulibrk je diplomirao na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, karijeru je započeo kao broker, a 1997. prelazi u kompaniju Procter & Gamble. Do 2005. radio je na različitim pozicijama unutar P&G-a, uključujući poslove voditelja Riznice tržišta Mađarske, Hrvatske i Slovenije, voditelja financijskog poslovanja za Hrvatsku i Sloveniju, voditelja financijskog kontrolinga asortimana hrane i pića za tržišta Njemačke, Austrije i Švicarske, višeg voditelja financijskog kontrolinga tržišta Južne Afrike i višeg voditelja Riznice zaduženog za planiranje i upravljanje novčanih sredstava za tržišta jugoistočne Europe, Bliskog istoka i Afrike.Prije dvije godine pridružuje se kompaniji Nestlé Adriatic gdje je voditelj poslovnog razvoja i strateških projekata za cijelu Adriatic regiju koja uključuje tržišta Hrvatske, Srbije, BiH, Makedonije i Crne Gore. Na tržištu Srbije uspješno je razvio i proveo prelazak na direktnu prodaju i distribuciju.
(PD)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu