Preuzeli ste tvrtku, ali ne znate kakve ste zaposlenike dobili? Vaša tvrtka ne može fleksibilno odgovoriti na promijenjene tržišne uvjete? Možda vaši zaposlenici nisu baš zadovoljni ili dovoljno kompetentni? Poslodavci s navedenim problemima svakako bi trebali razmisliti o angažiranju konzultanata u upravljanju ljudskim potencijalima.
Ova vrsta konzaltinga ima izuzetno dugu povijest, tvrdi Jasmina Sočković, direktorica u tvrtki Selectio. “Konzalting u upravljanju ljudskim potencijalima je vrsta poslovnog savjetovanja kojom pomažemo tvrtkama da kroz višu kvalitetu ljudi i efikasnost procesa podignu svoju konkurentnost te u konačnici smanje troškove i povise prihode i dobit. Iako su se kroz desetljeća mijenjali trendovi i potražnja za specifičnim uslugama, zapravo od kada postoje poduzetnici, postoji i HR (human resources/ljudski resursi) konzalting”, kazala je Sočković. U Hrvatskoj je jači angažman HR konzultanata počeo prije desetak godina, istodobno s razvojem shvaćanja vlasnika tvrtki što je uopće kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i kako im ono može pomoći da ostvare poslovne ciljeve. Među najčešćim i najtraženijim uslugama u ovoj vrsti konzaltinga jest HR Audit. “HR Audit najkraće bi se mogao opisati kao dubinsko snimanje postojeće rukovodeće strukture, odnosno ljudskoga kapitala u tvrtki. Njegova svrha može biti razvoj kompetencija postojećih kadrova za potrebe restrukturiranja i reorganizacije ili upoznavanje s ljudskim potencijalima nakon spajanja ili preuzimanja”, ističe Mirjana Šlat, direktorica zagrebačkog ureda austrijskog Neumann Internationala. HR Audit započinje s upoznavanjem tvrtke, njezinih potreba i konkurentskog okruženja, pojašnjava Šlat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu