Krenuli iz skladišta, a danas imaju 160 zaposlenika i kreću u europska osvajanja

Autor: Marija Crnjak , 15. lipanj 2023. u 11:01
Dominik Milolož i Elvis Kajtazović 2015. imali su samo web shop. Sada su na 160 zaposlenih i na Bundeku otvaraju šesnaestu trgovinu u zemlji, Foto: PD

Stalni dvoznamenkast rast prihoda podgrijao ambicije domaćeg brenda.

Kroz par tjedana Tvornica zdrave hrane u zagrebačkom Bundek centru otvara svoju šesnaestu trgovinu u Hrvatskoj i već jedanaestu u Zagrebu. U novome prostoru će se osim već poznate trgovine nalaziti i ugostiteljski dio, smoothie&juice bar Zdravica&Kavica, treći po redu nakon Z Centra i Zelinske ulice. Nastavak je to širenja tvrtke koja je prije osam godina krenula s web shopom i skladištem iz Malešnice, a danas već broji 160 radnika. Kako je potražnja iz web trgovine jaka u Slavoniji, sljedeća lokacija o kojoj se već pregovara je Osijek.

Srednjoročno, plan je širenje maloprodaje u Sloveniju, gdje se već šalju paketi preko web shopa, a u razvoju su i tržišta Austrije i Njemačke. Otkriva nam to Dominik Milolož, koji je uz Elvisa Kajtazovića osnivač lanca trgovina čija je primarna zadaća bila povećati dostupnost zdravijih namirnica i svijest o benefitu njihove konzumacije.

Postotno dvoznamenkast rast prihoda koji se nastavlja i u ovoj godini pokazuje im da su imali dobru procjenu. Uz Tvornicu zdrave hrane i bar Zdravica&Kavica, od ove godine razvijaju novi catering brend Zdravo!, a trgovina plasira vlastitu robnu marku Nutrigold koja se može naći i u drugim trgovinama u Hrvatskoj i Austriji.

14 milijuna

eura bio je lanjski prihod, što je bio rast od 18 posto u odnosu na godinu prije.

“Otvaranje Bundeka veseli nas jer se radi o kvartu koji je jako živahan i još se razvija, ima dosta sadržaja. U samome Centru Bundek imamo u susjedstvu već i ugostiteljske objekte i trgovine, teretanu i sve se to nekako uklapa u naš koncept koji će samo nadopuniti ponudu. Uz trgovinu će tu biti i ugostiteljska ponuda, tako da će kupci i posjetitelji moći popiti kavu, smoothie, pojesti lagani ručak, gablec u ugodnom okruženju, možda nešto kupiti. Tu su kombinaciju kupci i gosti jako dobro prihvatili i mislimo da će biti popularna i na novoj lokaciji na Bundeku. Tamo zapošljavamo oko pet djelatnika, trenutno se ekipiramo, što u današnjim okolnostima na tržištu rada nije lako”, pojašnjava nam Dominik Milolož.

Tvornica zdrave hrane ima trgovine po cijeloj Hrvatskoj, njih petnaest, u Istri (Pula), Rijeci, Zadru, Splitu, Varaždinu, te ostatak u Zagrebu. Lani su imali prihod od 14 milijuna eura, što je bio rast od 18 posto u odnosu na godinu prije, iako je godina bila jako izazovna.

“Iako smo imali rast prihoda koji je nastavak dvoznamenkastog rasta od ranije, prošle godine smo imali pad dobiti prvenstveno zbog niza
investicija u razvoj poslovanja, od kuhinje do nove trgovine, automatizacije procesa”, govori Milolož…

Sve su to bila bitna ulaganja u budućnost, pojašnjava jedan od osnivača Tvornice zdrave hrane, ali…

“Poklopilo se s velikim rastom cijena svega što smo mogli zamisliti, potrebom da povećamo plaće u dva navrata, i zato je prošle godine bilo teško raditi. Ova godina je već lakša, vidimo i porast standarda kupaca, i dalje dobivamo nove kupce, iako je potencijal još uvijek velik”, kaže Milolož.

S weba 20% prihoda

Kao i svim drugim poslodavcima u Europi i Hrvatskoj, i Tvornici zdrave hrane teško je pronaći radnike, te su i oni krenuli sa zapošljavanjem radnika iz Azije, s kojima su zadovoljni.

Zbog rasta popularnosti kvalitetne prehrane i zdravog načina života, Tvornici zdrave hrane pandemija je donijela rast, posebice web trgovine koja zbog otvaranja nakon pandemije sad ima nešto manji udjel nego u vremenima lockdowna, i čini 20 posto prihoda.

Pandemija je dovela i nove kupce koji su ostali, srednje i starije generacije kupaca koje su prepoznale i usvojile neke nove namirnice i načine pripreme, no tu još ima potencijala.

U zapadnim zemljama trend konzumacije zdrave hrane je rašireniji, i to je nova prilika za Tvornicu zdrave hrane, a širenje izvan granica Hrvatske već je krenulo. Njihova stranica prevedena je uz engleski i na slovenski, jer u Sloveniju plasiraju više od 500 paketa s web trgovine mjesečno, i srednjoročno je u planu tamo otvoriti trgovinu. Također, s Nutrigold brendom su s više od 40 proizvoda u Bipa trgovinama u Austriji, a trenutačno su u fazi prevođenja i na njemački, za austrijsko i njemačko tržište, što će lansirati kroz koji tjedan.

Mali hrvatski proizvođači

Pod brendom Nutrigold, inače, sad se već prodaje više od 400 proizvoda, i to je uglavnom uvozna roba, a usto i u trgovinama imaju i oko 700 proizvoda malih hrvatskih proizvođača.

Spoj trgovine i ugostiteljstva Tvornica zdrave hrane proširila je ove godine otvaranjem cateringa Zdravo!, čiji se obroci mogu naručiti preko dostave, a mogu se pronaći i u nekim trgovinama Tvornice zdrave hrane.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Super ponuda… cijene ok…

 

 

 

New Report

Close