O tematici upravljanja odnosa sa klijentima govorit će se na poslovnom skupu i seminaru “Odnosi s klijentima i kreativno vođenje” koji će se održati u Zagrebu 13.5.2010. u organizaciji tvrtke Filaks u hotelu The Regent Esplanade u Zagrebu.
Cilj je seminara skrenuti pažnju na one bitne stavke koje pomažu u razvoju poslovanja i njegovog održavanja na dugi rok predočavanjem značaja kreativnosti u svakodnevnom poslovanju i osvješćivanjem hrvatske poslovne scene o važnosti njegovanja odnosa s klijentima. Upravljanje odnosima s klijentima predstavlja strategiju vođenja tvrtke i njegovanja interakcije s kupcima. Ova strategija uključuje organiziranje, automatiziranje i usklađivanje poslovnih procesa, prvenstveno prodajnih aktivnosti, ali se usko odnosi i na aktivnosti marketinga, službe za korisnike i tehničke podrške. Uvođenje ovog poslovnog koncepta zahtjeva angažman svih zaposlenih duž hijerarhijske ljestvice unutar tvrtke i prilagodbu organizacijske kulture. Filozofija vaše tvrtke mora biti usmjerena k davanju prioriteta potrebama klijenata, a misija vjerodostojna i vidljivo provediva kako bi pridobili povjerenje kupaca, stvorili kod njih osjećaj lojalnosti te dugoročno izgradili mrežu kvalitetnih odnosa.Dugoročno izgrađeni kvalitetni odnosi s klijentima predstavljaju visoku konkurentsku prednost koju je teško dostići. U današnjim tržišnim uvjetima globalne ekonomske krize, ova poslovna strategija dobiva sve više na značaju. Kupci su smanjili raspoložive budžete, uveli racionalizaciju troškova, kupuju u manjim količinama, a na odluku o kupnji bitno utječu izgrađeni odnosi s postojećim partnerima prema kojima su stvorili lojalnost i povjerenje.Mnogima se danas javlja problem zadržavanja postojećih klijenata. Pravilnim uvođenjem i provedbom strategije odnosa s klijentima, koje uključuje reorganizaciju tvrtke, promjenu organizacijske kulture, involviranje zaposlenika na svim razinama i uvođenje sustava motivacije i nagrađivanja, dugoročno se stvarju uvjeti za postizanje lojalnosti postojećih klijenata, ali i za pronalaženje i osvajanje novih kupaca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu