Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kreativnim vođenjem može se izgraditi uspješan odnos sa klijentima

Autor: Poslovni.hr
11. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Kupci su smanjili raspoložive budžete i racionalnije troše, i sad se pokazuje kako na odluku o kupnji bitno utječu povjerenje i lojalnosti među poslovnim partnerima

O tematici upravljanja odnosa sa klijentima govorit će se na poslovnom skupu i seminaru “Odnosi s klijentima i kreativno vođenje” koji će se održati u Zagrebu 13.5.2010. u organizaciji tvrtke Filaks u hotelu The Regent Esplanade u Zagrebu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cilj je seminara skrenuti pažnju na one bitne stavke koje pomažu u razvoju poslovanja i njegovog održavanja na dugi rok predočavanjem značaja kreativnosti u svakodnevnom poslovanju i osvješćivanjem hrvatske poslovne scene o važnosti njegovanja odnosa s klijentima. Upravljanje odnosima s klijentima predstavlja strategiju vođenja tvrtke i njegovanja interakcije s kupcima. Ova strategija uključuje organiziranje, automatiziranje i usklađivanje poslovnih procesa, prvenstveno prodajnih aktivnosti, ali se usko odnosi i na aktivnosti marketinga, službe za korisnike i tehničke podrške. Uvođenje ovog poslovnog koncepta zahtjeva angažman svih zaposlenih duž hijerarhijske ljestvice unutar tvrtke i prilagodbu organizacijske kulture. Filozofija vaše tvrtke mora biti usmjerena k davanju prioriteta potrebama klijenata, a misija vjerodostojna i vidljivo provediva kako bi pridobili povjerenje kupaca, stvorili kod njih osjećaj lojalnosti te dugoročno izgradili mrežu kvalitetnih odnosa.Dugoročno izgrađeni kvalitetni odnosi s klijentima predstavljaju visoku konkurentsku prednost koju je teško dostići. U današnjim tržišnim uvjetima globalne ekonomske krize, ova poslovna strategija dobiva sve više na značaju. Kupci su smanjili raspoložive budžete, uveli racionalizaciju troškova, kupuju u manjim količinama, a na odluku o kupnji bitno utječu izgrađeni odnosi s postojećim partnerima prema kojima su stvorili lojalnost i povjerenje.Mnogima se danas javlja problem zadržavanja postojećih klijenata. Pravilnim uvođenjem i provedbom strategije odnosa s klijentima, koje uključuje reorganizaciju tvrtke, promjenu organizacijske kulture, involviranje zaposlenika na svim razinama i uvođenje sustava motivacije i nagrađivanja, dugoročno se stvarju uvjeti za postizanje lojalnosti postojećih klijenata, ali i za pronalaženje i osvajanje novih kupaca.

O tematici upravljanja odnosa sa klijentima govorit će se na poslovnom skupu i seminaru “Odnosi s klijentima i kreativno vođenje” koji će se održati u Zagrebu 13.5.2010. u organizaciji tvrtke Filaks u hotelu The Regent Esplanade u Zagrebu.

Cilj je seminara skrenuti pažnju na one bitne stavke koje pomažu u razvoju poslovanja i njegovog održavanja na dugi rok predočavanjem značaja kreativnosti u svakodnevnom poslovanju i osvješćivanjem hrvatske poslovne scene o važnosti njegovanja odnosa s klijentima. Upravljanje odnosima s klijentima predstavlja strategiju vođenja tvrtke i njegovanja interakcije s kupcima. Ova strategija uključuje organiziranje, automatiziranje i usklađivanje poslovnih procesa, prvenstveno prodajnih aktivnosti, ali se usko odnosi i na aktivnosti marketinga, službe za korisnike i tehničke podrške. Uvođenje ovog poslovnog koncepta zahtjeva angažman svih zaposlenih duž hijerarhijske ljestvice unutar tvrtke i prilagodbu organizacijske kulture. Filozofija vaše tvrtke mora biti usmjerena k davanju prioriteta potrebama klijenata, a misija vjerodostojna i vidljivo provediva kako bi pridobili povjerenje kupaca, stvorili kod njih osjećaj lojalnosti te dugoročno izgradili mrežu kvalitetnih odnosa.Dugoročno izgrađeni kvalitetni odnosi s klijentima predstavljaju visoku konkurentsku prednost koju je teško dostići. U današnjim tržišnim uvjetima globalne ekonomske krize, ova poslovna strategija dobiva sve više na značaju. Kupci su smanjili raspoložive budžete, uveli racionalizaciju troškova, kupuju u manjim količinama, a na odluku o kupnji bitno utječu izgrađeni odnosi s postojećim partnerima prema kojima su stvorili lojalnost i povjerenje.Mnogima se danas javlja problem zadržavanja postojećih klijenata. Pravilnim uvođenjem i provedbom strategije odnosa s klijentima, koje uključuje reorganizaciju tvrtke, promjenu organizacijske kulture, involviranje zaposlenika na svim razinama i uvođenje sustava motivacije i nagrađivanja, dugoročno se stvarju uvjeti za postizanje lojalnosti postojećih klijenata, ali i za pronalaženje i osvajanje novih kupaca.

Osnovna zadaća koju svaka tvrtka treba kontinuirano izvršavati je uslužnost i njegovanje zdravih odnosa s klijentima. Uslužnost vaše tvrtke ogleda se u članovima svih razina vaše organizacije. U današnjim vremenima kada su informacije dostupne svima, kreativnost pojedinaca dolazi do izražaja kao karakteristika koja se s razlogom sve više cijeni. Raspolaganje pravovremenim informacijama i znanjem još je uvijek itekako važno za poslovni uspjeh, međutim to svakako nije dovoljno, pogotovo u današnjim uvjetima gospodarske krize. Danas se sve više traže vještine kreativnog upravljanja tim istim informacijama i znanjem u svrhu stvaranja novih vrijednosti. Kreativno vođenje stvara uvjete kreativnog oslobađanja zaposlenika koje je moguće postići pravilnom upotrebom određenih vještina i tehnika.Upotrebom tehnika i vještina kreativnog vođenja omogućujete stvaranje novih vrijednosti za vaše klijente, potičete njihovu lojalnost i stvarate preduvjete za održavanje pozitivnih i zdravih međuodnosa. Predavači seminara su mr.sc. Elvira Mlivić Budeš,direktorica tvrtke Filaks koja će govoriti o promjenama koje su se dogodile u ponašanju potrošača, što donose novi trendovi te zašto su odnosi s klijentima i marketinška strategija presudni za uspješan razvoj poslovanja.O tehnikama i metodama kroz tri ključne relacije realiziranja ideje od nastajanja do realizacije govorit će Boris Belak, kreativni direktor Luminus Creative. Direktorica prodaje Narodnog radija Olinka Pavić Perović iznijet će svoja iskustva kako povezati interese oglašivača medijskih kuća s interesom recipienata, a mr.sc. Marija Novak-Ištok,direktorica firme Gendar, savjetovat će o tehnikama stvaranja i njegovanja pozitivnog imidža te njegovom utjecaju na odnose s lijentima.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
11. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close