Kompanija Delmax postala je nositelj je master franšize njemačkog franšiznog lanca za servisiranje automobila Motoo za tržište Srbije Toj franšiznoj mreži već je pristupilo 14 srpskih servisa, a cilj Delmaxa je da ih bude 80 koji će biti ravnomjerno raspoređeni diljem zemlje.
Marko Stefanović, menažder servisnog koncepta Motoo, kaže da je poslovanje ovih servisa prilagođeno njemačkim standardima. "Tehničko-tehnološke promjene su brze i serviseri koji žele zadržati visoku razinu usluge te promjene moraju pratiti", rekao je Stefanović za portal Franchising.hr.Temeljni uvjet za primatelje franšize je da njihov servis ima dvije dizalice i tri zaposlena, kao i da servisira više marki automobila. Servisi moraju ugrađivati dijelove renomiranih proizvođača, ali nemaju obvezu njihove nabavke od davatelja franšize. Philipp Hess, vlasnik kompanije Hans Hess u sklopu koje je nastao Motoo koncept, kaže da vlasnici servisa danas moraju biti stručnjaci ne samo za popravak automobila već i za organizaciju, financije i marketing.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu