Zagrebačko privatno visokoposlovno učilište s pravom javnosti od ove je godine krenulo s posebnim programima namijenjenima u prvome redu ljudima koji već rade, a u svojoj branši se žele dodatno obrazovati.
Kako i zašto ste se odlučili pokrenuti program visokoškolskog obrazovanja u području tržišnih komunikacija za zaposlene?
Tržišne su komunikacije, ne samo u Hrvatskoj, branša u ekspanziji, kako po broju novih poslovnih subjekata, tako i po broju novozaposlenih djelatnika u njima. Prema javnim istupima predstavnika Hure, odnosno Hrvatskoga udruženja za tržišne komunikacije, kontinuirana je potražnja za kvalificiranim djelatnicima, od voditelja klijenata, do art ili kreativnih direktora. Budući da u hrvatskoj visokoškolskoj obrazovnoj ponudi nema programa za takva zanimanja, College of Agora – Visoka škola za tržišne komunikacije iz Zagreba je u suradnji s Werbe Akademie am Wifi Wien pokrenula studijske programe koji će u kontinuitetu “pokrivati” branšu tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, nadamo se i u regiji. Dakako da su ti studijski programi prilagođeni zaposlenim ljudima koji mogu, koristeći sve pogodnosti novih obrazovnih tehnologija i e-learninga, iznimno uspješno studirati uz redovito obavljanje svojih profesionalnih obveza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu