Smjernice za brendiranje poljoprivrednih proizvoda Zadarske županije pripremljene su u okviru projekta „Održivi razvoj ruralnih područja Zadarske županije“, kojeg je UNDP u partnerstvu sa Zadarskom županijom provodio od siječnja do listopada 2015. godine. Cilj projekta bio je pokrenuti razvoj sustava koji će prepoznati kvalitetne lokalne poljoprivredne proizvode i prerađevine te na tim temeljima graditi ugled županije, koja uz turizam i ribarstvo vraća svoju poziciju jadranske županije sa značajnom poljoprivrednom proizvodnjom.
Projekt je nastao kao rezultat višegodišnjeg partnerskog rada i cijelog niza ranije provedenih projekata u domeni poljoprivrede i ruralnog razvoja. Neposredan povod za pokretanje ovog projekta bio je projekt Seljačke tržnice u Zadru, koji je započeo pred gotovo dvije godine. Zbog povjerenja kupaca kojeg tržnica ima, vizualni znak Tržnice dobiva sve više na značaju. Kako bi se slične vrijednosti digle na regionalnu razinu (imidž, povjerenje kupaca, slika Zadarske županije kao županije koja dobro povezuje turizam, ribarstvo i poljoprivredu, odnosno osigurava kvalitetnu lokalno proizvedenu hranu) pokrenut je projekt razvoja regionalnog poljoprivrednog brenda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu