Na vinskoj karti svijeta Hrvatska još nije dovoljno prepoznat brend, a potencijala za to ne nedostaje. Hrvatska vina mogu se pohvaliti kvalitetom kakvom se ponose francuski proizvođači no nemamo dobru strategiju brendiranja. Potrebna je bolja suradnja između države i proizvođača te njihovo udruživanje kako bi se pokrenula jača promocija i povećao izvoz vina. Slično je i u ribarstvu, gdje se krije ogroman potencijal. Ideja ne nedostaje, čak i novca dostupnog iz fondova ima, no potrebna je bolja suradnja između realnog sektora i državnih institucija koje bi ribarima olakšale plasman proizvoda, ali i osvijestile stanovništvo da konzumira više od trenutnih devet kilograma ribe godišnje. Zaključci su to koji su se mogli čuti na okruglom stolu Snaga hrvatske hrane: Riba i vino, koji je održan danas u restoranu Bon Appetit.
„Za pozicioniranje Hrvatske na vinskoj karti svijeta potrebno je puno ulaganja u marketing, a sami proizvođači taj trošak ne mogu podnijeti sami. Cijela Hrvatska se treba brendirati kao zemlja vrhunskih vina i tako se reklamirati, umjesto da se reklamira svaku specifičnu vrstu vina posebno“, poručio je Dubravko Ćuk, direktor razvoja vinogradarstva i vinarstva u Badel 1862. Slično razmišljaju i ostali proizvođači, složni da su hrvatska vina, ali i riba uz koju vino često ide, nedovoljno iskorišteni u turizmu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu