Iako se mnogi dijelovi Hrvatske žele baviti turizmom, činjenica da imamo Jadran ima pozitivne i negativne posljedice – za većinu Hrvata turizam je isključivo ljetovanje, i to se mora promijeniti, rečeno na konferenciji “Dobre prilike kontinentalnog turizma” koja se u organizaciji Grada Đurđevca i njegove Turističke zajednica i internetskog portala Turizmo.eu te pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika održala u petak u Đurđevcu.
U panelu “Brandiranje kontinentalnog turizma” naglasak je bio na analizi svega što kontinentalna Hrvatska nudi u smislu turizma i raspravi treba li to objediniti u krovni brand ili stvoriti niz pojedinačnih brandova za različite turističke niše.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu