Prošli je mjesec Zračna luka Rijeka na Krku zabilježila rekordan broj putnika – 34.000, prema 21.000 putnika u srpnju lani, što je povećanje za gotovo 62 posto. Od kada je 1971. sagrađena, ova godina i mjesec srpanj zabilježili su najbolje rezultate zahvaljujući jeftinijim letovima low cost carriera. Dok je 2005. godine ostvareno 122 tisuće putnika, ove se godine očekuje 150 tisuća putnika. Zbog ratne situacije na Bliskom istoku u posljednje su se vrijeme smanjili letovi s Izraelom, a još su veći problem smanjenje broja čarter-letova za 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Osim što je država uvela PDV na organizirani hotelski smještaj, te su tako i letovi postali skuplji, država je ukinula subvencije za prijevoz putnika koje su se mogle dobiti za predsezonu i podsezonu, a uvjet je bio minimalno trajanje prijevoznog aranžmana šest mjeseci pa su tako i cijene avioprijevoza u glavnoj sezoni bile jeftinije, napomenuo je Mario Pašćenko, upravitelj Zračne luke. Sada se uvođenjem sve brojnijih jeftinih letova putem low cost carriera pokušava poboljšati promet. Proći će još dugo vremena dok se ova regija pretvori u pravu aviodestinaciju, napomenuo je upravitelj aerodroma Mario Pašćenko. Dodaje kako su se neke stvari počele mijenjati, ali to je tek početak k udruženom nastupu mnogih čimbenika. Najbolju suradnju ostvarili su s Rabom i Lošinjem, a i Opatija je počela tako razmišljati. Kvarner može ponuditi zanimljive destinacije kao što su posjeti Plitvičkim jezerima, zimi skijanje na Platku, jednodnevne izlete po kvarnerskim otocima, te posjet Postojni, u Sloveniji, i Veneciji, u Italiji. Za ostale zračne luke, poput Dubrovnika i Splita, koje i sada posluju dobro, znalo se i za vrijeme bivše države. Dubrovnik je oduvijek imao dobru propagandu, a i sam smještaj ovog grada je takav da je dolazak avionom najjednostavniji. U riječkom se slučaju osjeća nedostatak novca za propagandu. Recimo, za Rijeku u Norveškoj nitko ne zna. Pašćenko je istaknuo i primjer Sardinije koja godišnje namjerava izdvojiti 6 milijuna eura za propagandu, da bi im to donijelo turiste kroz cijelu godinu. Kod nas bi trebalo uložiti u propagandne aktivnosti 5 do 10 milijuna eura i to bi donijelo višestruki povrat novca, mišljenje je Pašćenka. TZ Primorsko-goranske županije, pak, želi oživjeti jedinu zračnu luku na Kvarneru pa su ove godine izdvojena i sredstva za oglašavanje putem low cost carriera u Norveškoj, Velikoj Britaniji i Njemačkoj.
Zbog situacije na Bliskom istoku slabija je veza s Izraelom, a čarterskih je letova upola manje nego prošle godine
Prošli je mjesec Zračna luka Rijeka na Krku zabilježila rekordan broj putnika – 34.000, prema 21.000 putnika u srpnju lani, što je povećanje za gotovo 62 posto. Od kada je 1971. sagrađena, ova godina i mjesec srpanj zabilježili su najbolje rezultate zahvaljujući jeftinijim letovima low cost carriera. Dok je 2005. godine ostvareno 122 tisuće putnika, ove se godine očekuje 150 tisuća putnika. Zbog ratne situacije na Bliskom istoku u posljednje su se vrijeme smanjili letovi s Izraelom, a još su veći problem smanjenje broja čarter-letova za 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Osim što je država uvela PDV na organizirani hotelski smještaj, te su tako i letovi postali skuplji, država je ukinula subvencije za prijevoz putnika koje su se mogle dobiti za predsezonu i podsezonu, a uvjet je bio minimalno trajanje prijevoznog aranžmana šest mjeseci pa su tako i cijene avioprijevoza u glavnoj sezoni bile jeftinije, napomenuo je Mario Pašćenko, upravitelj Zračne luke. Sada se uvođenjem sve brojnijih jeftinih letova putem low cost carriera pokušava poboljšati promet. Proći će još dugo vremena dok se ova regija pretvori u pravu aviodestinaciju, napomenuo je upravitelj aerodroma Mario Pašćenko. Dodaje kako su se neke stvari počele mijenjati, ali to je tek početak k udruženom nastupu mnogih čimbenika. Najbolju suradnju ostvarili su s Rabom i Lošinjem, a i Opatija je počela tako razmišljati. Kvarner može ponuditi zanimljive destinacije kao što su posjeti Plitvičkim jezerima, zimi skijanje na Platku, jednodnevne izlete po kvarnerskim otocima, te posjet Postojni, u Sloveniji, i Veneciji, u Italiji. Za ostale zračne luke, poput Dubrovnika i Splita, koje i sada posluju dobro, znalo se i za vrijeme bivše države. Dubrovnik je oduvijek imao dobru propagandu, a i sam smještaj ovog grada je takav da je dolazak avionom najjednostavniji. U riječkom se slučaju osjeća nedostatak novca za propagandu. Recimo, za Rijeku u Norveškoj nitko ne zna. Pašćenko je istaknuo i primjer Sardinije koja godišnje namjerava izdvojiti 6 milijuna eura za propagandu, da bi im to donijelo turiste kroz cijelu godinu. Kod nas bi trebalo uložiti u propagandne aktivnosti 5 do 10 milijuna eura i to bi donijelo višestruki povrat novca, mišljenje je Pašćenka. TZ Primorsko-goranske županije, pak, želi oživjeti jedinu zračnu luku na Kvarneru pa su ove godine izdvojena i sredstva za oglašavanje putem low cost carriera u Norveškoj, Velikoj Britaniji i Njemačkoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu