Danas je u Taru otvoren proizvodno-turistički kompleks u koji je Agrolaguna u ovoj fazi uložila 35 milijuna kuna i zaposlila 40 ljudi. Projektom je obuhvaćena rekonstrukcija sirane “Sir Laguna“ i obnova zgrade stancije Špin, uređena je nova kušaona i izgrađena cesta sira, kojom se može prošetati do pašnjaka koji okružuju objekte.
Otvorenju kompleksa prisustvovali su ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina, ministar turizma Darko Lorencin, istarski župan Ivan Jakovčić i Ivan Todorić, predsjednik Nadzornog odbora Agrokora, te brojni drugi gosti. Ova vrijedna investicija nastavak je Agrokorovog ulaganja u Agrolagunu i snažan poticaj daljnjem razvoju tog segmenta poslovanja kompanije, a novi proizvodno-turistički kompleks obogaćuje turističku ponudu Istre, poručuju iz Agrokora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ako pogledaš cijeli njihov portfelj u svim dijelovima koncerna najkompliciraniji proizvod koji oni proizvode je sladoled king.
bio bih sretan kad bi kao turski tajkuni doveli ozbiljne proizvodne projekte kao aute,kamione,televizore ,it sektor a ne bavili se samo prostoproširenom poljoprivrednom proizvodnjom .
sad će netko reći cijene hrane rastu u svijetu,ali ja koliko vidim cijene hranu u supermarketima u italiji i njemačkoj su niže nego kod nas u prosjeku 10-20 %. i zato je za agrokor sinequanone da preuzmu merkator i probaju zadržati kartel u 4 države balkana kroz maloprodaju ali neminovno im slijedi lagana propast jer su skupi a nekvalitetni.
i zato nemaju respekt kao veliki koncern ali imaju respekt kako su uspjeli podjarmiti cijelu državu od 4 milijun stanovnika.
Baš gledam šta sam danas kupio a njegove je proizvodnje…grill kobasice od Pika,tubu majoneze, deset dkg šunke PiK,litra mineralne….mislim da je danas teško naći domaćinstvo a da ne konzumira neki njegov proizvod. Tip sve drži. Takve koncentracije nema na svijetu
todorić sa cijelokupnom svojom proizvodnjom je manji nego sama vinarija tikveš iz makedonije.
cijene koje ima u maloprodaji -konzumu nisu uopće konkurentne u usporedbi vrijednost za novac.
elementarni princip proizvodnje vina u svijetu je ime proizvođača (zato ulaze poznate face u proizvodnju ) ili apelacija-položaj koji je posebno vrijedan.
A šta DA IH POKRADU??????
Pa odavde želi pobjeć svako normalan, ako može!!
od svih vina u hrvatskoj jedino plavac mali na pelješcu ima apelaciju a sve ostalo je za lokalnu potrošnju i nije konkurentno vani.
uostalom ako ste ikad prelistali neku vinsku enciklopediju primjetit ćete da
hrvatska kao relevantan proizvođač ne postoji na vinskoj karti svijeta.ni kvalitetom,ni prodajom ni cijenom.
Ljudi nisu svjesni koliko je veliki i mocan hrvatski vinarski lobi u Napa Valley. Imali su donedavno i svog zastupnika u Congressu, George Radanovich. Etiketa na kojoj pise Grgich ce ti otvoriti vrata svake maloprodaje. Interesantno je da oni nikada znacajnije nisu investirali u Hrvatsku.
[/quote]
Da li je to sin koji potkrada oca i seta manekenku?
oni kao i kukuriku razmišljaju.
to je način rješenja…čekaj i samo će se riješiti!
Uključite se u raspravu