Kupovna moć se smanjila, a zalihe na podrumima porasle, tako ocjenjuje stanje u vinarstvu Željko Jirouš, direktor prodaje slavonske vinarije Feravina. Ulazak u Europsku uniju dodatno će pojačati konkurenciju na tržištu, što znači da je jedino kvaliteta uvjet opstanka. U tom smislu važnu ulogu za proizvođače vina igraju nagrade, jer su upravo one potvrda kvaliteta. Usto, ističe Jirouš, svaka nagrada otvara vrata novih tržišta.
11,8milijuna
eura vrijednost je EU vinske omotnice od 2014. do 2018.
Ove godine Feravina su osvojile nagrade na ocjenjivanju vina Decanter u Londonu za njihova dva najpoznatija vina, Frankovka Miraz 2009. i Syrah Miraz 2009. Posljednje vino nagrađeno je srebrom i na međunarodnome sortnom ocjenjivanju Syrah du Monde u Francuskoj, a na sajmu u Kutjevu graševina Dika osovojila je zlatnu medalju. Ova nagrada, napominje Jirouš, pozitivno će utjecati na prodaju Dike na domaćem tržištu. Željko Jirouš ocjenjuje koliko su nagrade i marketing važni u vinskoj industriji te donosi svoju ocjenu stanja u hrvatskoj vinskoj industriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu