Studenti tri fakulteta, njih ukupno 24, pokušat će u sklopu projekta Studentska kreativna radionica osmisliti načine kako fizičke i online trgovine Fortenova grupe te njihove proizvode učiniti dostupnijima osobama s invaliditetom.
Studentsku kreativnu radionicu, zahvaljujući kojoj će studenti uz pomoć mentora raditi na osmišljavanju konkretnih rješenja koje bi Fortenova grupa mogla primijeniti u poslovanju, Poslovni dnevnik i Večernji list pokrenuli su prošle godine u sklopu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj. Cilj je spajanjem znanosti, odnosno obrazovnih institucija i gospodarstva potaknuti kreativnost studenata te ih uključiti u realni sektor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu