ZAGREB – Prema istraživanju jedne od najvećih agencija za istraživanje tržišta na svijetu, Ožujsko pivo najomiljenije je i načešće konzumirano pivo u Hrvatskoj. Na drugome je mjestu Karlovačko pivo, a na trećem Pan. Ožujsko pivo je prvi izbor za 37 posto Hrvata ljubitelja pive, a ta marka piva drži 38,7 posto udjela na tržištu po prodajnim rezultatima. Agencija Synovate do tog je poretka došla kontinuiranim istraživanjem tržišta tijekom cijele 2005. godine, a obuhvaćene su sve marke piva prisutne na RH tržištu.
ZAGREB – Prema istraživanju jedne od najvećih agencija za istraživanje tržišta na svijetu, Ožujsko pivo najomiljenije je i načešće konzumirano pivo u Hrvatskoj. Na drugome je mjestu Karlovačko pivo, a na trećem Pan. Ožujsko pivo je prvi izbor za 37 posto Hrvata ljubitelja pive, a ta marka piva drži 38,7 posto udjela na tržištu po prodajnim rezultatima. Agencija Synovate do tog je poretka došla kontinuiranim istraživanjem tržišta tijekom cijele 2005. godine, a obuhvaćene su sve marke piva prisutne na RH tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu