Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Protiv Tele2 besplatnim pozivima,T-HT-u uzeti izdašnije korisnike

Autor: Bernard Ivezić
02. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Najveći izazov VIP-a fiksna telefonija i pretvaranje u davatelja integriranih telekomunikacijskih usluga

Jednake mogućnosti telefoniranja i brzog pristupa internetu u uredu i na terenu, jedan telefonski broj za vaš mobitel i uredski telefon, jedan osobni telefonski imenik kojem možete pristupiti iz ureda, na cesti ili od kuće, jedan telekom koji vam nudi sve telekomunikacijske usluge, i mobilne i fiksne, a sve to prikazano na jednom računu i povoljnije nego do sada. To je ono što Vip planira u 2006. godini. Integrirane telekomunikacije usluge objedinjuju mobilnu i fiksnu telefoniju, a Vip sa tom novom generacijom telekomunikacijskih usluga cilja samo na tvrtke. S obzirom da je koncesiju za bežičnu fiksnu telefoniju ili WiMAX dobio samo u Gradu Zagrebu, cilj su, čini se, prvenstveno tvrtke u hrvatskoj prijestolnici.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Integrirane usluge
“Sa uslugama fiksne mreže Vip želi zaokružiti ponudu kao jedini operater, koji nudi sve telekomunikacijske usluge na hrvatskom tržištu. Smisao integriranih telekomunikacijskih usluga je da se mi brinemo o komunikacijama i na taj način tvrtkama oslobodimo kapacitete koje mogu usmjeriti na njihovo matično poslovanje. To planiramo ponuditi u prvoj polovici ove godine. Privatnim korisnicima nastavit ćemo primarno nuditi mobilne usluge, jer oni ionako fiksni telefon sve ćešće zamjenjuju mobitelom”, izjavila je Marie-Helene Magenschab. Lani je Vip privukao 1,6 milijuna korisnika što je 23,3 posto više nego 2004. godine, a pri tome nešto je brže rastao broj pretplatnika (30 posto) od rasta broja prepaid korisnika (22 posto). U prva tri kvartala 2005. godine rast prihoda iznosio je 10,7 posto, odnosno 131,9 milijuna eura. Financijski rezultati za cijelu 2005. još nisu poznati.
Magenschab ističe da je posebno zadovoljna rezultatima u četvrtom kvartalu, odnosno otkad je Tele2 ušao na tržište. Tvrdi da je Vip u tom razdoblju pridobio čak 150.000 novih korisnika.
Međutim, Tele2 ipak nije glavni Vipov konkurent, već je to T-Mobile, koji je prema neslužbenim rezultatima lani ostvario bolje poslovne rezultate. Osim toga, T-Mobile dio je T-HT Grupe, jedinog telekoma koji, kao i Vip, ima kapacitet za ponudu integriranih telekomunikacijskih usluga, jer u svom sastavu ima mobilnu i fiksnu mrežu.

Jednake mogućnosti telefoniranja i brzog pristupa internetu u uredu i na terenu, jedan telefonski broj za vaš mobitel i uredski telefon, jedan osobni telefonski imenik kojem možete pristupiti iz ureda, na cesti ili od kuće, jedan telekom koji vam nudi sve telekomunikacijske usluge, i mobilne i fiksne, a sve to prikazano na jednom računu i povoljnije nego do sada. To je ono što Vip planira u 2006. godini. Integrirane telekomunikacije usluge objedinjuju mobilnu i fiksnu telefoniju, a Vip sa tom novom generacijom telekomunikacijskih usluga cilja samo na tvrtke. S obzirom da je koncesiju za bežičnu fiksnu telefoniju ili WiMAX dobio samo u Gradu Zagrebu, cilj su, čini se, prvenstveno tvrtke u hrvatskoj prijestolnici.

Integrirane usluge
“Sa uslugama fiksne mreže Vip želi zaokružiti ponudu kao jedini operater, koji nudi sve telekomunikacijske usluge na hrvatskom tržištu. Smisao integriranih telekomunikacijskih usluga je da se mi brinemo o komunikacijama i na taj način tvrtkama oslobodimo kapacitete koje mogu usmjeriti na njihovo matično poslovanje. To planiramo ponuditi u prvoj polovici ove godine. Privatnim korisnicima nastavit ćemo primarno nuditi mobilne usluge, jer oni ionako fiksni telefon sve ćešće zamjenjuju mobitelom”, izjavila je Marie-Helene Magenschab. Lani je Vip privukao 1,6 milijuna korisnika što je 23,3 posto više nego 2004. godine, a pri tome nešto je brže rastao broj pretplatnika (30 posto) od rasta broja prepaid korisnika (22 posto). U prva tri kvartala 2005. godine rast prihoda iznosio je 10,7 posto, odnosno 131,9 milijuna eura. Financijski rezultati za cijelu 2005. još nisu poznati.
Magenschab ističe da je posebno zadovoljna rezultatima u četvrtom kvartalu, odnosno otkad je Tele2 ušao na tržište. Tvrdi da je Vip u tom razdoblju pridobio čak 150.000 novih korisnika.
Međutim, Tele2 ipak nije glavni Vipov konkurent, već je to T-Mobile, koji je prema neslužbenim rezultatima lani ostvario bolje poslovne rezultate. Osim toga, T-Mobile dio je T-HT Grupe, jedinog telekoma koji, kao i Vip, ima kapacitet za ponudu integriranih telekomunikacijskih usluga, jer u svom sastavu ima mobilnu i fiksnu mrežu.

Potrebe korisnika
S novim imidžom, cjelovitijom ponudom i fokusom na izdašnije potrošače telekomunikacijskih usluga Vip ima solidnu strategiju za natjecanje sa T-Mobileom. Osim toga, Vip je u prednosti i stoga što bi T-HT Grupa, odnosno T-Mobile i T-Com, za ponudu integriranih telekomunikacijskih usluga morala dobiti suglasnost Hrvatske agencije za telekomunikacije, a to zbog dominacije na tržištu nije izgledno. Drugi konkurent, niskobudžetni Tele2 drukčiji je izazov. Magenschab napominje da se Vip sa Tele2 ne želi takmičiti izravnim obaranjem cijena, ali priznaje da to ipak čini neizravno, modeliranjem ponude.
“Prema analizi, većina naših korisnika razgovara s jednim brojem pa smo im omogućili da takve razgovore obavljaju povoljnije ili čak besplatno. U travnju smo uveli tarifu 0, potom VPN s besplatnim razgovorima unutar tvrtki već od dva zaposlenika i u rujnu model friends 0, uslugu besplatnih razgovora prema odabranom broju.
Neprekidno analiziramo potrebe naših korisnika i shodno tome unapređujemo ponudu”, zaključila je Magenschab.

Za fiksnu mrežu bez novog Brenda

Vip usluge svoje fiksne mreže neće reklamirati izdvojeno od ostatka ponude. Marie-Helene Magenschab, predsjednica Uprave VIPneta pojašnjava da je njihov novi vizualni identitet ujedno i jedini s kojim žele nastupati na tržištu. Podsjetimo, Vip je 2003. godine objedinio postojeća četiri branda u jedan zamijenivši VIPnet, VIP, VIPonline i VIP.me sa Vip. “Za fiksnu mrežu nećemo raditi poseban brand. Smatram da korisnike ne treba zamarati sa time koja je tehnologija u pozadini usluge koju koriste – je li to fiksna ili mobilna mreža, oni mogu biti uvjereni da će im Vip osigurati sve što je potrebno da bi se ispunili njihovi zahtjevi”, kazala je Magenschab.

Autor: Bernard Ivezić
02. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close