Kao što je pandemija desetkovala aviopromet, tako je na koljena bacila i kruzing industriju. Veliki brodovi za kružna putovanja preko noći su ostali bez putnika, a otvoreno je ostalo i pitanje kada će se ovaj segment turističke ponude oporaviti s obzirom na velik broj putnika na jednom mjestu. Ove godine putnici su se ipak vratili na kruzere, doduše ne u onom obimu kao prije, uostalom i same kompanije ne prodaju pune kapacitete, ali su mnoge kompanije objavile da su imale dobru ljetnu sezonu i da bi 2023. trebala biti jako dobra godina za krstarenja, piše Novi list.
Nedavno je održan i specijalizirani sajam za kružna putovanja Seatrade Cruise Med, koji se ove godine održao od 14. do 15. rujna u španjolskoj Malagi. Ondje su se predstavile i hrvatske luke. Naime, pod nazivom Croatian Cruise Ports, u sklopu MedCruise paviljona, na zajedničkom štandu svoju ponudu predstavile su Lučke uprave Rijeka, Zadar, Šibenik, Split i Dubrovnik, Lučka uprava Dubrovačko–neretvanske županije, Županijska lučka uprava Dubrovnik te Lučka uprava Vukovar. Hrvatski su predstavnici u Malagi predstavili i projekt Adrijo koji povezuje osam hrvatskih i talijanskih luka – Anconu, Ravennu, Veneciju, Trst, Rijeku, Zadar, Split i Dubrovnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu