Kad je u pitanju kopneni turistički smještaj, apartmani i kuće za odmor apsolutni su pobjednici u dosadašnjem dijelu sezone u odnosu na isto razdoblje lani, i stoga su zaslužili pomniju analizu. S ukupno 8,2 milijuna noćenja u srpnju, te 1,8 milijun noćenja u prvih pet dana kolovoza, od njih je po realizaciji lanjskog prometa bolja samo nautika. Kampovi im pušu za vrat, a hoteli u srpnju najviše zaostaju, doduše s nešto boljim brojkama u početku kolovoza. To i jesu i nisu dobre vijesti, s obzirom na prognoze iz proljeća mnogi su zadovoljni, no stanje na terenu pokazuje da će broj noćenja u privatno smještaju teško popratiti i prihodi.
Cijene privatnog smještaja režu se i do 50 posto na krajnjem jugu koji je jako slabo popunjen, a iako njihovi gosti pune destinacije poznato je da taj segment smještaja državi izravno donosi najmanji prihod. Također, ankete su pokazale da kuće za odmor gotovo da ne osjete korona krizu, pa nisu ni rezale cijene, te da se bar na domaćem tržištu sve više nastoji zaobići velike online agencije kao što je Booking.com, kako bi se postigla bolja cijena, no pitanje je uz kakvu popunjenost. Brojke s eVisitora pokazuju da su u srpnju objekti u domaćinstvu imali 63 posto lanjske popunjenosti, a u prvom tjednu kolovoza ta je brojka porasla na 73 posto, dok su kampovi i dalje na 60-tak posto, kao i u srpnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu