Netflix je u posljednje vrijeme uveo brojne promjene na svoj pretplatnički videoservis poput uvođenje modela koji uključuje prikaz oglasa te zabranu dijeljenja lozinki među korisnicima. Mnogi su negodovali zbog takvih odluka, no na kraju se pokazalo da su one, barem što se Netflixa tiče, pun pogodak jer su utjecale na rast broja pretplatnika i, naravno, prihode tvrtke.
Nakon što je kompanija za određena tržišta najavila novi paket koji uključuje prikaz oglasa, a koji je jeftiniji u odnosu na ostale pakete, iz Netflixa su prvo novim korisnicima u Velikoj Britaniji, Kanadi i SAD-u onemogućili pretplatu na osnovi pretplatnički model koji ne uključuje oglase, a nakon toga su najavili kako će taj model u potpunosti ukinuti i za trenutačne korisnike, prenosi Zimo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu