Slično kao i u slučaju obveza središnjeg proračuna po javnom dugu, i za cestarski sektor, čija je bilanca opterećena sa 40-ak milijardi kuna dugova, ova je godina manje napeta, ali je 2017. u tom pogledu prilično izazovna. Doda li se tome općenito povoljna situacija na financijskim tržištima, razumljivo je što su ministri Oleg Butković i Zdravko Marić na samom početku mandata visoko na listi prioriteta rangirali projekt financijskog i poslovnog restrukturiranja cestarskog sektora.
Proteklih mjeseci ponavljali su kako se taj sveobuhvatni plan, koji je u dijelu financijskog restrukturiranja predviđao refinanciranje oko 1,8 milijardi eura dugova (auto)cestarskog semgenta, dogovara u suradnji sa Svjetskom bankom. Je li se aktualni politički krkljanac nakon odgode izdanja državnih obveznica odrazio i na zastoj u pripremama plana reprograma dugova hrvatskih cestarskih poduzeća? Prema saznanjima Poslovnog dnevnika, resorno je ministrastvo prometa, pomorstva i infrastrukture još prije desetak dana trebalo upriličiti otvaranje financijskih ponuda kandidata za savjetnike za taj posao. Navodno se na pozivni natječaj javilo šest globalnih igrača specijaliziranih za tu vrstu posla. Među njima su i neka dobro poznata imena: Rothschild, Blackstone, Lazard…
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu