PIK Vrbovec kao najveća mesna industrija u Hrvatskoj s posebnom pozornošću mora razvijati ne samo temeljni biznis, već i koncept distribucije svog asortimana. Za kakav se model distribucije tvrtka odlučila s obzirom na to da je riječ o prehrambenim proizvodima koji zahtijevaju poseban režim čuvanja i transporta, otkriva uz ostalo u razgovoru za Poslovni dnevnik direktor Mate Štetić.
"Distribucija PIK-a Vrbovec važna je karika u lancu uspješnosti našeg poslovanja. Ponosni smo jer možemo reći da smo se razvili u pouzdana distributivnog partnera pružajući uslugu distribucije i za mnoge kompanije. Dobra i sustavna organizacija logističkog poslovanja uvjet je za pružanje visoke razine usluge u ovom segmentu. Od ukupnih dostavljenih količina na prodajna mjesta čak polovicu čini roba kompanija kojima pružamo uslugu distribucije. Prepoznali smo važnost distribucije i u HoReCa segmentu, gdje je osim kvalitete proizvoda od iznimne važnosti i service level. Distribucija je organizirana na nekoliko razina: primarna, sekundarna i interna distribucija, sve zajedno uspješno funkcionira, dok se rokovi i postavljeni standardi nerijetko i nadmašuju", ističe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu