Dok je proteklih 10-ak godina Hrvatska bila u velikom infrastrukturnom investicijskom valu u nove ceste, uglavnom autoceste, ovo je vrijeme obilježeno velikim ulaganjima u zračne luke te će u tri najveće biti investirano gotovo pet milijardi kuna. Svaka se radi po svojem specifičnom modelu i u raznim su fazama razvoja – neke su pred završetkom dok se za druge još izrađuje projektna dokumentacija ili zatvara financijska konstrukcija. Novi putnički terminal Zagrebačke zračne luke gradi se po koncesijskom modelu, a financira kreditom.
Ulaganja u dubrovački aerodrom većim će se dijelom financirati iz fondova EU, dok će se splitska zračna luka u financiranju svoje investicije osloniti dobrim dijelom na vlastita sredstva.
Najznačajnija, s gotovo polovicom ukupne gore navedenog iznosa, je svakako investicija u novu Zračnu luku u Zagrebu koja bi tijekom ožujka trebala otvoriti svoja vrata te i stvarno ponijeti ime prvog hrvatskog predsjednika Franje Tuđmana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu