Optimistično gledamo prema 2023. te, iako je iza nas dinamičan period, nastavljamo slijediti dugoročnu strategiju s fokusom na održivost, digitalizaciju i inovacije.
Održivost je u srži poslovanja kompanije Nestlé, stoga smo se obvezali na nultu stopu utjecaja na okoliš do 2050., a svi naši proizvodi prolaze kroz transformaciju kako bismo tu obvezu i ispunili. Dokaz tome su i novi proizvodi GARDEN GOURMET linije, bazirani na namirnicama od 100 posto biljnog porijekla s razvijenom distribucijom u maloprodaji i HoReCa kanalu u sve tri zemlje Adriatic North regije – Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu