Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi predsjednik Vijeća za elektroničke medije

Autor: Poslovni.hr
20. ožujak 2008. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB Agencija i Vijeće za elektroničke medije, najvažnija tijela koja kontroliraju rad televizija i radiostanica, mogli bi u travnju dobiti novog predsjednika. Mandati aktualnom predsjedniku Denisu Peričiću i njegovom kolegi Ljubomiru Stefanoviću ističu posljednjeg dana travnja, a javni poziv za njihova mjesta Vlada je raspisala još 7. ožujka, a rok za prijave je 22. ožujka. Peričić i Stefanović se mogu ponovo javiti, no prilikom izbora prošle godine, kada je također istekao mandat za dvoje članova Vijeća, izabrani su novi ljudi. O sastavu Vijeća zapravo samostalno odlučuje Vlada iako formalnu odluku donosi Sabor. Vlada raspisuje pozivni natječaj, nakon kojeg sama odlučuje koga će dvojac proslijediti Saboru na izglasavanje. Vijeće odlučuje tko će dobiti TV, odnosno radijsku koncesiju, te o raspodjeli sredstava lokalnim medijima koji na godišnjoj razini iznose više od 20 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB Agencija i Vijeće za elektroničke medije, najvažnija tijela koja kontroliraju rad televizija i radiostanica, mogli bi u travnju dobiti novog predsjednika. Mandati aktualnom predsjedniku Denisu Peričiću i njegovom kolegi Ljubomiru Stefanoviću ističu posljednjeg dana travnja, a javni poziv za njihova mjesta Vlada je raspisala još 7. ožujka, a rok za prijave je 22. ožujka. Peričić i Stefanović se mogu ponovo javiti, no prilikom izbora prošle godine, kada je također istekao mandat za dvoje članova Vijeća, izabrani su novi ljudi. O sastavu Vijeća zapravo samostalno odlučuje Vlada iako formalnu odluku donosi Sabor. Vlada raspisuje pozivni natječaj, nakon kojeg sama odlučuje koga će dvojac proslijediti Saboru na izglasavanje. Vijeće odlučuje tko će dobiti TV, odnosno radijsku koncesiju, te o raspodjeli sredstava lokalnim medijima koji na godišnjoj razini iznose više od 20 milijuna kuna.

Autor: Poslovni.hr
20. ožujak 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close