Udruživanje regionalnih kompanija kako bi se mogle natjecati na širem tržištu i s velikom igračima stalno se spominje kao imperativ. Pa ipak, veće udruživanje u regiji još se nije dogodilo, ako ne računamo akvizicije. A ako je suditi prema diskusiji koja se danas održala u sklopu Weekend Media Festivala u Rovinju, ideja o strateškom povezivanju kompanija još uvijek je na dugom štapu.
„Vidjet ćete kada vam na tržište dođu europske kompanije i počnu kupovati male, jednu po jednu. Jači poput Podravke imaju više snage, ali nisu svi dovoljno veliki da se odupru megakorporacijama iz Europe“, kazao je Miodrag Kostić, vlasnik MK Commercea. Iako nije dao konkretan odgovor na pitanje postoji li mogućnost da se udruži s nekim iz regije i pod kakvim bi to uvjetima napravio, Kostić je rekao kako regiji sigurno postoji četiri ili pet tvrtki s kojima bi surađivao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kad se pogledaju prihodi Podravke i priče o akvizicijama itd onda se vidi da je to mašta. cijela Podravka velika je kao npr Pik Vrbovec,nešto ispod 2 mlrd kn prihoda…oni su svoje šanse davno prokockali
“Novi razvojni ciklus”
A kada je taj “stari” bio aktivan?
” smišlja način na koji bi financirali te akvizicije”..ma to je najlakše .-)) ostat će od gašenja lera,studene,pekare,klaonice…
Uključite se u raspravu