Privatni i javni turistički i ostali sektori na Lošinju ove godine u obnovu i uređenje objekata, infrastrukture te kvalitetu proizvoda i usluga ulažu oko 40 milijuna eura te i u ovoj turističkoj godini očekuju nastavak dobrih fizičkih i financijskih turističkih rezultata zadnjih godina.
Turizam na Lošinju nešto je što se živi i radi cijele godine, pa tako i u zimskom razdoblju taj otok ima gostiju i prometa, kaže direktorica Turističke zajednice grada Malog Lošinja Đurđica Šimičić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu