Lidl je, nakon mnogih kontroverznih najava, na hrvatsko tržište ušao polovicom studenoga 2006. otvorivši u jednom danu 13 trgovina. Brojnim aktivnostima ovih dana obilježava prvi okrugli jubilej poslovanja u RH.
Koliko (ni)je uzdrmao zatečene pozicije konkurencije te kakvi su trendovi pratili ovdašnje tržište tijekom proteklih deset godina? U 2007., prvoj cjelovitoj poslovnoj godini s prihodom od 711 milijuna kuna Lidl je zasjeo tek na 13. poziciju među hrvatskom konkurencijom, dok je 2015. zaključio s više od 3,7 milijardi kuna. S rastom prihoda većim od tri milijarde kuna Lidl je u 10 godina postigao veliki skok, pomaknuo se sa 13. na treće mjesto rang-ljestvice top trgovaca. Takav učinak, a riječ je o povećanju prihoda većem od pet puta, nije ostvario nitko od konkurenata.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu