Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ina: 600 prijava za upravljanje benzinskim postajama, većina ih dolazi od radnika

Autor: Poslovni.hr/Hina
23. srpanj 2013. u 16:52
Podijeli članak —
Photo: Marko Mrkonjic/PIXSELL

Ina je na natječaj za pilot projekt zaprimila oko 600 prijava. Tijekom ljeta pregledat će se prijave, obaviti selekcija kandidata i intervjui.

Ina je na natječaj za pilot projekt kojim bi se 20 benzinskih postaja dalo na upravljanje malim poduzetnicima zaprimila oko 600 prijava, od čega se više od polovica odnosi na prijave radnika Ine, doznaje se danas u toj kompaniji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tijekom ljeta pregledat će se prijave, obaviti selekcija kandidata i intervjui, a konkretnije bi se odluke mogle očekivati na jesen kada bi, kako se neslužbeno doznaje, i Inina Uprava mogla donijeti eventualnu odluku o davanju tih 20 benzinskih postaja na upravljanje malim poduzeticima pod Ininim brendom.

Ina je na natječaj za pilot projekt kojim bi se 20 benzinskih postaja dalo na upravljanje malim poduzetnicima zaprimila oko 600 prijava, od čega se više od polovica odnosi na prijave radnika Ine, doznaje se danas u toj kompaniji.

Tijekom ljeta pregledat će se prijave, obaviti selekcija kandidata i intervjui, a konkretnije bi se odluke mogle očekivati na jesen kada bi, kako se neslužbeno doznaje, i Inina Uprava mogla donijeti eventualnu odluku o davanju tih 20 benzinskih postaja na upravljanje malim poduzeticima pod Ininim brendom.

Ina je natječaj za pilot projekt 'model poduzetnika' na 20 benzinskih postaja objavila u drugoj polovici lipnja, a zadnji rok za dostavu prijava bio je 20. srpnja.

Riječ je o modelu u kojem Ina zadržava vlasništvo nad svom maloprodajnom imovinom uključujući koncesiju, imovinu, objekte, infrastrukturu, robu i proizvode, dok poduzetnik upravlja tim resursima i dobiva premiju za ostvareni promet.

Iz Ine su i u najavi natječaja napominjali kako će kod odabira partnera prednost imati kandidati s iskustvom u maloprodaji u naftnoj industriji te poznavanjem Ininog sustava, odnosno kako žele da se jave njihovi zaposlenici koji bi tako mogli otvoriti svoj business i raditi za sebe na postajama koje bi i dalje bile u vlasništvu Ine i pod Ininim brandom.

Na najavu tog projekta kojim bi se Inine benzinske crpke dale u franšizu privatnim poduzetnicima oštro su reagirali iz jednog od tri Inina sindikata, Sidikata radnika Ine i društava Ine "Inaš".

U organizaciji tog sindikata 18. srpnja održan je i prosvjed na Markovu trgu s kojeg su čelnici Inaša uz ostalo ponovili kako se mađarski MOL pod krinkom projekta "Postanite poduzetnik", jeftino želi riješiti trećine zaposlenih u Ini, zatvoriti više od stotinu niskopofitabilnih benzinskih postaja te u konačnici hrvatsku vertikalno integriranu naftnu kompaniju pretvoriti u MOL-ovu podružnicu,

Iz Ine su pak u odgovorima na primjedbe Inaša odgovarali kako cilj projekta "Postanite poduzetnik" nije otpuštanje radnika već postizanje veće učinkovitosti maloprodajne mreže te kako se taj model već dugo koristi u maloprodaji u naftnoj industriji i omogućuje kompaniji da zadrži kontrolu nad svojom maloprodajnom mrežom, istovremeno joj pružajući priliku da se fokusira na poboljšanje mreže i usluga.

Ina u Hrvatskoj ima nešto više od 400 benzinskih postaja, a natječaj u pilot projektu se odnosio na njih 20 iz zagrebačke i šire regije.

Autor: Poslovni.hr/Hina
23. srpanj 2013. u 16:52
Podijeli članak —
Komentari (6)
Pogledajte sve

viewer-opet se vraćam na ono,ne radi se o njemačkim naftnim firmama ni…radi se o MOL-u i vjeruj mi da je krajnji cilj rješavanje pitanja(što je jeftinije moguće)pumpaša-cca 2700 radnika(sa užom obitelji cca 10000 ljudi)koji su se na osnovu svojih solidnih primanja i stalnom zaposlenju u nekadašnjem gigantu dizali kredite(stambene,za aute…).
sada je nezasitnim menađerčičima guzica zinula na našu egzistenciju sa ciljem dodatnog “smanjenja troškova”čitaj milijunskih bonusa.
naše se plaće povlače po novinama-kolika su njihova primanja.
kada se rješi pitanje radnika dionice maliprodaje INE će bitno narast i time će MOL biti u prilici povoljnije prodat pumpe-najvjerovatnije Rusima.
btw mol plaća koncesiju na bušotine u RH 5% od “izvađenog”,a u Mađarskoj 12%.
financijska razlika u postocima je puno veća nego što bi zaradili kresanjem plaća za 30%.
mi nismo anđeli,kao što nisubili ni doktori,ni službenici,poštari…druga su vremena,svi se mjenjaju pa tako i mi.
lp

@Shelio, zasto bi bili uopce uposlenici INA-e, ti koji zakupe pumpe? U Njemackoj se ti zakupci zovu “Pächter”, sto odgovara terminu “zakupac”. Znaci, vi kao freelancer ili firma sklapate ugovor sa kompanijom INA-e, a kako cete vi poslovati ili koliko cete vi biti kreativni i usluzni, to je vasa stvar, odnosno stvar vase poslovne politike a onda i vaseg prezivljavanja. Zato je vecina zakupaca po njemackim naseljenim mjestima, automehanicarskog smjera, pa nude popravke,odrzavanje automobila, pa sve do pranja i ostalih usluga.
Naravno da cijela obitelj mora pomoci, inace business ne funkcionira.

recite čovjeku da je samoupravni socijalistički sistem propao krajem 80-tih godina prošlog stoljeća[emo_zacudjen]

Nažalost,ovdje se ne radi o velikim kompanijama koje si naveo.radi se o MOL-u,a posto si jako “upućen” u problematiku savjetujem ti da istražiš,kako je završila franšiza u MOL-u i Slovnaftu(nema više nijednog prodavača zaposlenog u te 2 firme,već preko agencija zapošljavaju radnike za smiješne plaće i prava).

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close