Ina je na natječaj za pilot projekt kojim bi se 20 benzinskih postaja dalo na upravljanje malim poduzetnicima zaprimila oko 600 prijava, od čega se više od polovica odnosi na prijave radnika Ine, doznaje se danas u toj kompaniji.
Tijekom ljeta pregledat će se prijave, obaviti selekcija kandidata i intervjui, a konkretnije bi se odluke mogle očekivati na jesen kada bi, kako se neslužbeno doznaje, i Inina Uprava mogla donijeti eventualnu odluku o davanju tih 20 benzinskih postaja na upravljanje malim poduzeticima pod Ininim brendom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.viewer-opet se vraćam na ono,ne radi se o njemačkim naftnim firmama ni…radi se o MOL-u i vjeruj mi da je krajnji cilj rješavanje pitanja(što je jeftinije moguće)pumpaša-cca 2700 radnika(sa užom obitelji cca 10000 ljudi)koji su se na osnovu svojih solidnih primanja i stalnom zaposlenju u nekadašnjem gigantu dizali kredite(stambene,za aute…).
sada je nezasitnim menađerčičima guzica zinula na našu egzistenciju sa ciljem dodatnog “smanjenja troškova”čitaj milijunskih bonusa.
naše se plaće povlače po novinama-kolika su njihova primanja.
kada se rješi pitanje radnika dionice maliprodaje INE će bitno narast i time će MOL biti u prilici povoljnije prodat pumpe-najvjerovatnije Rusima.
btw mol plaća koncesiju na bušotine u RH 5% od “izvađenog”,a u Mađarskoj 12%.
financijska razlika u postocima je puno veća nego što bi zaradili kresanjem plaća za 30%.
mi nismo anđeli,kao što nisubili ni doktori,ni službenici,poštari…druga su vremena,svi se mjenjaju pa tako i mi.
lp
@Shelio, zasto bi bili uopce uposlenici INA-e, ti koji zakupe pumpe? U Njemackoj se ti zakupci zovu “Pächter”, sto odgovara terminu “zakupac”. Znaci, vi kao freelancer ili firma sklapate ugovor sa kompanijom INA-e, a kako cete vi poslovati ili koliko cete vi biti kreativni i usluzni, to je vasa stvar, odnosno stvar vase poslovne politike a onda i vaseg prezivljavanja. Zato je vecina zakupaca po njemackim naseljenim mjestima, automehanicarskog smjera, pa nude popravke,odrzavanje automobila, pa sve do pranja i ostalih usluga.
Naravno da cijela obitelj mora pomoci, inace business ne funkcionira.
recite čovjeku da je samoupravni socijalistički sistem propao krajem 80-tih godina prošlog stoljeća[emo_zacudjen]
Nažalost,ovdje se ne radi o velikim kompanijama koje si naveo.radi se o MOL-u,a posto si jako “upućen” u problematiku savjetujem ti da istražiš,kako je završila franšiza u MOL-u i Slovnaftu(nema više nijednog prodavača zaposlenog u te 2 firme,već preko agencija zapošljavaju radnike za smiješne plaće i prava).
Uključite se u raspravu